نوشته شده توسط : mali

رستورانهای کیش

 

 

رستوران پایاب در کیش که در کنار مجموعه ورزشی المپیک قرار دارد ، قسمتی از مجموعه تاریخی پایاب کیش است که به عنوان جاذبه گردشگری جزیره مورد توجه توریستان تور کیش می باشد. رستوران پایاب با ارائه گلچینی از لذیذترین و با کیفیت ترین غذاهای سنتی ایران و خوراک های بین المللی در محیطی آرامش بخش و سنتی به بهترین شکل از میهمانان تور کیش 95 پذیرایی می نماید . در ضمن چایخانه سنتی پایاب نیز در کنار این رستوران قرار دارد .

 

 

 

 

رستوران کوه نور کیش در كنار هتل بین‌المللی سورینت صدف در فضایی متفاوت در دل كوهی به بلندی ۲۷ متر با آبشارهای عظیم و چشم اندازی زیبا بنا شده است. در داخل این كوه عظیم فضای بزرگی شامل مجموعه رستوران كوه نور به وسعت بیش از ۶۰۰ مترمربع با تجهیزات كامل جهت برپایی سمینارها و میهمانی‌های بزرگ در تور کیش تابستان 95 ساخته شده و در طبقه فوقانی نیز كافی‌شاپ با چشم‌اندازی خیره‌كننده از جزیره کیش به وسعت ۱۲۰ مترمربع عظمت این كوه استثنایی را تكمیل می‌كند.در رستوران كوه نور می‌توانید در تور کیش با پرداخت مبلغی مناسب یكی از انواع غذاهای فرنگی (ماهی، میگو، استیك) را انتخاب نمایید. نوشیدنی، سالاد بار و دسر نیز به همراه غذا برای مسافرین تور کیش است. موسیقی زنده، فضا و دكوراسیون زیبا و خدمات عالی از امتیازات این رستوران در تور کیش است.ساعات کار این رستوران برای ناهار در تور کیش از 12 ظهر تا 15 و شام از از 8 شب تا 12 شب می باشد.

 



:: برچسب‌ها: رستورانهای کیش, بهترین رستوران های جزیره کیش , رستوران های خوب جزیره کیش , رستوران های درجه یک جزیره کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 168
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

تفریحات معروف کیش

 

کیبل اسکی در کیش بزرگترین کیبل اسکی جهان و نخستین سایت اسکی روی آب خاورمیانه در جزیره کیش می باشد. کیبل اسکی کیش به طول ۸۶۰ متر و عرض ۱۶۰ متر با پنج برج در آب های نیلگون خلیج فارس نصب شده و با سرعت ۲۸ تا ۶۲ کیلومتر در ساعت، امکان سرویس دهی به ۱۲ نفر را به طور همزمان در تور کیش دارد.این مجموعه شامل دفتر رزرواسیون، امکانات کامل رختکن و دوش، سکوی شروع، اتاق آموزش و فروشگاه لوازم و تجهیزات ورزشی مخصوص کیبل اسکی، رستوران و کافی شاپ درتور کیش می باشد.این سایت در یکی از زیباترین نقاط ساحل نقره فام شرقی کیش با درختان نارگیل فراوان و درختان لور قدیمی ، با آلاچیق های متعدد در طول ساحل، نزدیک اسکله بزرگ تفریحی و پلاژ آقایان واقع شده و امکانات پارکینگ نیز برای آن در تور کیشفراهم است.این ورزش آسان، ایمن و لذت بخش، شرایط سنی خاصی نداشته و همه گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانند از ۳ سال تا ۹۳ سال از آن لذت ببرند.

 

 

 

گستردگي سواحل، دريايی زلال، آبهایی آرام و گرماي مهربان آفتاب جنوب در محيط بي سروصداي جزيره، شرايط مطلوبي را براي علاقمندان به ماهيگيري در تور كيش فراهم آورده است. گردشگران جزیره کیش با ماهیگیری در سواحل زیبای این جزیره مرجانی لحظات خاطره انگیزی را در تور کیش تجربه می کنند.ماهیگیری تفریحی در کنار سایر امکانات مناسب اقامتی و طبیعت زیبای جزیره کیش یکی از جاذبه های گردشگری است که همواره طرفداران زیادی در بین مسافران و گردشگران تور کیش داشته است. در ساعات اولیه صبح و یا هنگام غروب خورشید و خنک تر شدن هوا در مناطق مختلف نوار ساحلی گردشگران علاقه مند به ورزش مفرح ماهیگیری لحظات نابی را در سواحل زیبای جزیره کیش تجربه کنند.ماهيگيری در سرتاسر سواحل جزيره آزاد است. علاقمندان تور کیش مي توانند با استفاده از وسايل ساده ماهيگيري با قلاب هاي معمولي كه تهيه آن ها از فروشگاه هاي ورزشي كيش امكان پذير است و بدون بهره مندی از ادوات خاص و یا دانش کافی در خصوص شرایط صید ماهی ، تنها با هدف نشاط روحی و بهره گیری از طبیعت زیبای خلیج فارس ساعاتی از وقت خود را به ماهیگیری در تور کیش اختصاص دهند.

 

 

 



:: برچسب‌ها: تفریحات معروف کیش,تفریحات کیش,بهترین تفریحات کیش,سرگرمی های کیش,جاذبه های گردشگری کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتلهای کیش

 

 

 

هتل هلیا کیش از هتلهای چهار ستاره و تاپ کیش، مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید، در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است.لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ 24 ساعته و اینترنت فعال بوده همچنین محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش است. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز تور کیش داخل و خارج از هتل می باشد.هتل دارای سرویسهای مجهز و منظم استقبال فرودگاهی بوده همچنین ماشینهای مدرن و مدل بالا جهت اجاره آماده سرویس دهی در تور کیش تابستان 95 می باشد. گردشگری هتل هلیا با برنامه های شاد و تفریحی و تخفیف های ویژه اوقات خوشی را برای میهمانان تور کیش فراهم کرده است. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی تور کیش می باشند.این هتل با اتاقهای دو تخته، سه، چهار و پنج تخته دارای امکاناتی مانند تلویزیون LCD ,صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده می باشند. همچنین سرویسهای حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل درتور کیش می باشد.

 

 

 

 

 

 هتل صدف کیش بر اساس استانداردهاى بين المللى و با نمايى به شکل صدف در زمينى بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع داراى ۵۵ اتاق و ۱۴۰ تخت ٫ در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزيره در سال ۱۳۸۱ به بهره بردارى رسيد. هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتلهای کیش میباشد که با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى ٫ ورزشى ٫ تفريحى و رستورانها و کافى شاپ هاى متعدد ميتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده ميهمانان تور کیش باشد .اتاق هاي هتل صدف کیش بسیار زیبا و تمیز میباشد و بعد از یک روز پرجنب و جوش مکان مناسبی برای استراحت در تور کیش میباشد.همچنين رستوران های هتل صدف کیش از رستورانهای معروف کیش میباشد .هتل صدف کيش داراى سه رستوران کوه نور ٫ دلفين ٫ رستوران چينى دورين و سه کافى شاپ در تور کیش ميباشد.این هتل همچنین دارای یک سالن کنفرانس با کلیه امکانات سمعی و بسری می باشد که محلی بسیار مناسب برای برگزاری جلسات و مجمعات در تور کیش 95 است.کافی نت هتل دارای 2سیستم مناسب با کلیه نرم افزارهای لازم چون آفیس و ... است که کلیه سیستم ها به اینترنت پرسرعت برای مسافران تور کیش متصل مي باشد.در هتل سالن آرایش بانوان پیاده سازی و بهره برداری شده که زیر نظر بهترین و مجربترین کادر آرایشی جزیره فعالیت می نماید. این سالن آرایشی مجهز به کلیه امکانات آرایشی و بهداشتی بوده تا بانوان میهمان هتل در تور کیش بتوانند در طول سفر نیز از امکانات لازم در تور کیش بهره مند باشند.

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتلهای کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

مجموعه تفریحی پارک دلفین ها با مساحتی حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقی جزیره كیش قراردارد. هتلهای سیمرغ و شباویز و کوثر از جمله هتلهایی هستند که در نزدیکی این مجموعه دیدنی در تور کیش قرار دارند. بازار بین المللی مرجان نیز تنها بازار نزدیک به این مجموعه ارزشمند است. پارک دلفین های کیش در تور کیش شامل فضای سبز با انواع گونه‌های مختلف گیاهی و  باغ پرندگان اولین دلفیناریوم در ایران است.متنوع ترین پستانداران دریایی ازجمله دلفین، شیر دریایی شمالی، شیر دریایی جنوبی، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی، پنگوئن و ... در بزرگترین دلفیناریوم خاورمیانه، پارک دلفین های کیش برای تماشای مسافران تور کیش جمع آوری شده اند. در این مجموعه بیش از 21 پستاندار دریایی در استخرهای به حجم 18000 متر مکعب آب دریا نگهداری می شوند و مهیج ترین نمایش هایی که در دنیا بی نظیر است برای مسافران تور کیش به اجرا در می آورند.فضای سبز پارک دلفینهای کیش شامل بیش از یكصد گونه گیاهی از جمله هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوكالیپتوس، آكاسیا، مورد، كهور، گل ختمى، شیشه شور، تكوما، سیاه نوفیلد، كند كارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه كاكتوس و سایر گیاهان است كه با توجه به وضعیت اقلیمی جزیره کیش و مرجانی بودن خاك آن در نوع خود در تور کیش بی‌نظیر است.انواع پليكان ، شتر مرغ ، طوطى ماكائو ، طاووس ، انواع لك لك ، توكان ، توراكو ، قو ، پنگوئن و انواع جانوران نادرى مثل كروكوديل در پارک دلفین های کیش وجود دارند که در چند قدمی تماشاگران تور کیش بدون بودن در هر گونه بند و حصاری آزادانه زندگی میکنند .

 

 



:: برچسب‌ها: پارک دلفین ها در کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 122
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتلهای سه ستاره مشهد

 

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.   این هتل برای آسایش مسافرین تور مشهد 95 به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری مشهد فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد بهار 95 قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

 

 


هتل باختر مشهد

هتل باختر مشهد در دسته هتل های 3 ستاره این شهر مقدس قرار می گیرد. قدمت ساخت این هتل بیش از 30 سال می باشد و در دی ماه 85 مجدد بازسازی شده و به شکل مدرن و امروزی در آمده است. هتل باختر مشهد دارای ساختمانی 5 طبقه می باشد که درون خود 33 واحد از انواع اتاقهای سه تخته، چهار تخته و سوئیت را جای داده است. مسافرین تور مشهد تابستان 95 که قصد اقامت در هتل باختر مشهد را دارند توجه داشته باشند که این هتل سه ستاره در فاصله 20 دقیقه ای از فرودگاه و ایستگاه راه آهن و در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. از جمله امکاناتی که این هتل برای رفاه حال مسافرین تور لحظه آخری مشهد فراهم کرده میتوان به لابی، لاندری، صرافی، آسانسور، رستوران، صندوق امانات و پارکینگ اشاره کرد. همچنین مسافرین تور مشهد که علاقه مندان به تفریح و ورزش هستند، می توانند از سالن ورزشی، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی موجود در هتل بهره مند شود.

آدرس هتل باختر مشهد: مشهد، خیابان پاسداران، هتل باختر مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد هتلی 4 ستاره در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) است و فاصله ای 800 متری تا حرم دارد. فرودگاه بین المللی مشهد با هتل اترک 9 کیلومتر و ایستگاه راه آهن این شهر با هتل اترک مشهد در حدود 4 کیلومتر فاصله دارد که مسافرین تور مشهد با خودرو میتوانند این مسیر را در کمتر از 15 دقیقه طی نمایند. امکاناتی که هتل اترک در اختیار مسافرین تور مشهد تعطیلات بهار 95 قرار میدهد میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه و رستوران با ظرفیت 400 نفر اشاره کرد. اتاق های این هتل به تلویزیون، تلفن، یخچال، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی تجهیز شده اند. هتل اترک مشهد در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 95 قرار می دهد.

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس

 

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد 95 در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور لحظه آخری مشهد که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد در تور مشهد تعطیلات تابستان 95 استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

هتل سینور مشهد



:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

رستورانهای معروف مشهد

 

رستوران پسران کریم در مشهد واقع در بلوار خیام جنب هتل ثامن الحجج دارای یک محیط اصیل و غذاهای فوق العاده است که مطمئنا مکان ایده آل برای مناسبت های خاص است . تمرکز کامل این رستوران به غذاهای ایرانی موفقیت بالایی برای آن به همراه داشته است. دلیل شهرت این رستوران لوکس کیفیت بالای غذاها ، سرویس دهی عالی ، قیمت مناسب ، محیط دنج و رعایت اصول بهداشتی از طرف پرسنل آن است . یکی از محبوب ترین منوهای این رستوران معروف ، چلوماهیچه لذیذ پسران کریم است که توصیه می شود در تور مشهد و مراجعه به این رستوران مجلل این غذای خوشمزه را در تور مشهد بهار 95 حتما تست کنید .

 

 

 

رستوران درویشی مشهد در خیابان کوهسنگی مشهد ، مقابل کوهسنگی و جنب بانک قرار دارد . این رستوران که تازه تاسیس بوده ، از امکانات و فضایی مدرن بهره برده است و در یکی از منطقه های خوش آب و هوا و توریستی شهر واقع شده است که دارای منویی متنوع و کامل از لذیذ ترین غذاهای اصیل ایرانی و انواع پیش غذا و دسرهای خوش مزه است . علاوه بر این رستوران درویش دارای محیطی دنج و فضایی انرژیک بوده که لذت صرف یک غذای خوب و با کیفیت را نزد مسافران تور مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 دو چندان می کند . پرسنل این رستوران مجلل کامل ترین سرویس ها را به مشهدی ها و مشتریان تور مشهد اردیبهشت 95 ارائه کرده تا رضایت ایشان به صورت کامل جلب شده و مشتری دائمی این رستوران باشند .

 

 

 

رستوران رضایی مشهد در خیابان آبکوه و چهار راه کلاهدوز شهر مشهد قرار دارد که بین زائران تور مشهد تعطیلات بهار 95 و مشهدی ها طرفداران زیادی دارد . از مهم ترین ویژگی های این رستوران که سبب جذب مشتریان بسیار آن شده ، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است . این رستوران دو طبقه که از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار بوده و نسبتا به حرم نیز نزدیک است بین ساعات 11.5 الی 3 بعد از ظهر و 7 الی 11.5 شب به مشتریان تور مشهد سرویس دهی می کند . 

 

 



:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پارکهای معروف دبی

 

پارک البرشا دبی یکی از بهترین مکانهای تفریحی دبی می باشد که میتوان به افرادی توصیه کرد که در سفر هم نمیتوانند از ورزش و تخلیه انرژی از دست بکشند . در این پارک پیست های پیاده روی ، دوچرخه سواری ، زمین تنیس ، فوتبال ، دستگاه های ورزشی ، تور والیبال, گلخانه های سبز ، نخلستان ها و درختان متنوع و ... وجود دارد . در این پارک ساحلی جنگل سبز و شن و ماسه رو که ترکیبی از دو جنس متفاوته کنار هم گذاشته شده و منظره زیبایی برای مسافران تور دبی 95 خلق کرده است .  در پارک البرشا ، دریاچه طبیعی هم وجود دارد که محل تفریح خانواده ها، دوستداران پیک نیک و علاقه مندان به ورزش های آبی می باشد .در پارک البرشا فضایی زیبا برای یک بعدازظهر آرام فراهم شده که گردشگران تور دبی میتوانند زیر نخل ها و چراغ های رنگی این قسمت پارک استراحت کنند . پارک البرشا در نزدیکی بازار البرشا قرار گرفته و میتوان بعد از استراحت بهترین خریدها را در این مرکز خرید درتور لحظه آخری دبی  انجام داد . از امکانات پارک البرشا میتوان به یک کیوسک کوچک هم اشاره کرد که در آن ذرت و نوشیدنی های سبک فروخته میشود.

پارک البرشا دبی همه روزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب پذیرای بازدید کنندگان در تور دبی تابستان 95 می باشد.

 

 

 

یکی از جاذبه های گردشگری دبی، پارک فراری در دبی است که این مکان جذاب به علاقمندان به ماشین های فراری پیشنهاد میشود.این پارک در منطقه ابوظبی واقع شده و مساحت این پارک بزرگ چهل هکتار است که در جزیره یاس قرار دارد و هدف ساخت این پارک، برای علاقمندان به ماشین های فراری بوده است.در این پارک بزرگترین آرم فراری ساخته و قرار گرفته است، همچنین  فروشگاه و نمایشگاه هایی با ابزار و لوازم تزئینی با مارک فراری برای عرضه به بازدید کنندگان تور دبی، وجود دارد.در این پارک موزه ای از اتومبیل های فراری ساخته شده که از تمام مدلهای فراری در آن برای تماشا در تور لحظه آخری دبی به نمایش گذاشته شده است.یکی ار پرسرعت ترین ترن هوایی جهان در این پارک قرار دارد که سرعت این ترن ۱۵۰ مایل در ساعت میباشد و یکی از مهیج ترین تفریحات تور دبی بهار 95 به شمار می آید.در این پارک شبیه سازی های سرعت، با ماشین های فراری صورت گرفته شده و همچنین زمین های مسابقه ای مخصوص کودکان ساخته شده است.

 

 



:: برچسب‌ها: پارکهای معروف دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل برج العرب دبی مجلل ترین هتل خاورمیانه است که با 321 متر ارتفاع، میتوان گفت یکی از بلند قامت ترین هتل های جهان محسوب می شود. هتل برج العرب بر روی یک جزیره مصنوعی بنا شده که 280 متر از ساحل فاصله دارد. هتل برج العرب لوکس ترین سوئیت های ممکن را در اختیار میهمانان ویژه ی خود برای یک اقامت بی همتا در تور دبی تعطیلات اردیبهشت 95 در سواحل طلایی دبی می گذارد. کوچکترین سوئیت هتل 169 متر مربع و بزرگترین آن 780 متر مربع است. هفت طبقه از این هتل زیبا در زیر دریا و به صورت آکواریوم می باشد. این هتل دارای ۶۰ طبقه‌ است و تمام قسمت های هتل از بهترین متریال موجود در جهان ساخته شده و دکوراسیون داخلی هتل توسط هنرمندان مطرح جهان به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است.تمامی اطاق های این هتل در تور دبی تعطیلات خرداد 95 از نوع سوئیت های دوبلکس می باشند که با طلا طراحی شده اند. این هتل دارای رستوران های متنوعی می باشد که می توان غذا را در رستوران المنتها صرف کرد که 200 متر از سطح دریا بالاتر است و میهمانان تور دبی برای رسیدن به آن از آسانسور شیشه ای استفاده می کنند تا منظره نابی که در این ارتفاع قابل رویت است نهایت استفاده را ببرند.

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل برج العرب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتلهای سه ستاره دبی

 

هتل الخلیج دبی (Al Khaleej) یک هتل سه ستاره معروف واقع در قلب دیرا در میدان آل ناصر و در نزدیکی خیابان بانیاس می باشد که هتلی مطلوب با بالکنی زیبا با منظره ای دیدنی از نهر دبی و خلیج فارس است.هتل آل خلیج دارای ۱۰۵ اتاق حرفه ای است که همه اتاقها سوئیتهایی بسیار راحت برای اقامت در تور دبی بهار 95 هستند و تمام اتاق ها دارای امکانات خوبی مانند : تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، حمام، محل نشستن با مبلمان چوبی زیبا هستند .

رستوران های متعدد این هتل مانند یک پیتزا فروشی انواع غذاها مانند پاستا و پیتزا را با سبک آشپزی ایتالیایی برای مسافران تور دبی آماده می کند و مهمانان می توانند یک نوشیدنی با طراوت را در یک کافه انگلیسی به نام دوک میل کنند و رستوران نهر انواع غذاهای آسیایی را در کنار موسیقی زنده و شرقی برای وعده های مختلف غذایی میهمانان تور دبی آماده می کند.بازار طلا,بازار ادویه جات,بازار مرشد,ساحل,فرودگاه بین المللی دبی و مرکز نمایشگاه بین المللی دبی با رانندگی تنها ۱۰ دقیقه با هتل الخلیج فاصله دارد. باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک (Dubai Creek Golf and Yacht club) نیز نزدیک هتل است.

سایر امکانات هتل الخلیج دبی در تور دبی اردیبهشت 95 :

پذیرش ۲۴ ساعته ،گاوصندوق، صرافی، آسانسور و سالن کنفرانس خدمات خشک‏‌شویی، آرایشگاه،سرو غذا در اتاق و پارکینگ و ...

 

 

هتل دلفین دبی در قلب بر دبی (Bur Dubai) در خیابان خلیدبن ولید (Khalid Bin Walid) کنار بازار مینا قرار دارد. ایستگاه قطار در نزدیکی هتل است و فرودگاه بین‌المللی دبی حدود ۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.این هتل دارای استودیو و آپارتمان‌های مختلفی‌ است که هرکدام با سبکی خاص مبلمان شده‌اند. مهمانان تور دبی می‏‌توانند واحدهای اقامتی استودیو یا آپارتمان‌های با دو اتاق‌خواب و فضای پذیرایی جداگانه انتخاب کنند. حمام‌های اختصاصی داخل اتاق با دوش و وان فراهم است و اتاق‌ها دارای تخت دونفره یا کینگ‌سایز هستند. دیگر امکانات داخلی هر اتاق عبارت است از خط مستقیم تلفن، اینترنت، گاوصندوق، ماشین لباسشویی، لوازم اتو و بالکن یا تراس. آشپزخانه‌ها دارای یخچال، اجاق، مایکروفر و لوازم تهیه‌ی چای و قهوه برای مسافران تور دبی خرداد 95 هستند. برای تمام واحدهای اقامتی، سیستم تهویه‌ی مطبوعِ مجزا در نظر گرفته شده است.این هتل آپارتمان ۱۱۰ واحدِ اقامتی بزرگ با پارکینگ و گاراژ رایگان ارائه می‌دهد. مهمانان بدون اینکه مجبور باشند از لابی هتل عبور کنند، می‏‌توانند از پارکینگ مستقیم به اتاق بروند. هتل دارای لابی با پذیرش و چک‌اوتِ ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، سلمانی و اتاق تلویزیون است. مسافران تور دبی تعطیلات بهار 95 با اهداف کاری می‌توانند از امکانات کنفرانس و اینترنت بی‏‌سیم استفاده کنند. سرو غذا در اتاق و خشک‌‏شویی نیز ارائه می‏‌شود.

 

 



:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

دیدنی های استانبول

 

دیوارهای قسطنطنیه استانبول مجموعه ای از دیوارهای سنگی است که روزگاری برای حفاظت از شهر قسطنطنیه (استانبول امروزی) ساخته شد. این دیوار سنگی زمانی ساخته شد که قسطنطنیه به عنوان پایتخت امپراطوری روم برگزیده شد. این دیوارها به دستور کنستانتین کبیر ساخته شد.در تور استانبول بهار 95 این اثر را ببینید.این دیوارها در طول دوره عثمانی دست نخورده باقی ماندند تا اینکه در قرن 19 قسمت هایی از آن ها دچار تخریب شدند و از دهه 1980 میلادی تاکنون مرمت سازی گسترده ای بر روی این دیوارها انجام گرفته است. مسافران تور استانبول می توانند در کنار این دیوارهای تاریخی به قدم زدن پرداخته و از زیبایی های آن در تور لحظه آخری استانبول لذت ببرند.

 

 

 

 

قلعه یورس در استانبول (Yoros Castle) در قسمت شمالی تپه جاشوا در شهر استانبول در نقطه تلاقی بسفر و دریای سیاه واقع شده است. قسمت اعظم این مکان تاریخی، امروزه تنها به صورت خرابه ای برجای مانده است. بیشتر مردم این قلعه را با نام قلعه جنوایی ها می شناسند زیرا این قلعه در طول قرن پانزدهم میلادی، سال های زیادی در اشغال جنوایی ها بوده است.در  کل منطقه ای که این قلعه در آن واقع شده، به نام این روستای کوچک شناخته می شود.در تور استانبول تابستان 95 این قلعه را حتما ببینید. نخستین ساکنان این منطقه، یونانی ها و فنیقی ها در دوره بیزانس بوده اند. هدف آنها از استقرار در این مکان، استفاده از آن بعدها به عنوان یک مکان نظامی بود. پس از قرن ها، مساجد و معابد و آثار زیادی در این منطقه برای تماشای مسافران تور استانبول کشف شد.

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتلهای پنج ستاره استانبول

 

هتل لازونی استانبول یکی از بهترین هتلهای پنج ستاره استانبول می باشد که در منطقه شاخ طلایی در کنار مرکز کنگره هالیک قرار دارد. این هتل توسط متخصصین کهنه کار و با سبکی بسیار لوکس طراحی و ساخته شده است و فاصله آن تا بافت قدیمی و جاذبه های توریستی شهر ۱۰ دقیقه رانندگی است. در تور استانبول 95 این هتل را امتحان کنید.مرکز اسپای این هتل مساحت ۷۰۰ متر مربع را دارا می باشد. هتل لازونی پس از ۴ نسل تجربه و تخصص در صنعت خدمات کلیه ی نیازهای بازدیدکنندگان در تور استانبول را فراهم ساخته است. فاصله هتل تا میدان تکسیم ۹ کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک ۲۵ کیلومتر است.تمامی اتاقها در این هتل به سبک نئو رنسانس و به زیبایی مبله شده است.

133 اتاق مهمان در این هتل وجود دارد که تمامی اتاق ها در تور لحظه آخری استانبول بزرگ و دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال های ماهواره ای، اینترنت رایگان، میزکار، صندوق امانات، مینی بار، چای و قهوه ساز، مبلمان زیبا، حمام لوکس و تمیز با محصولات ارایشی بهداشتی معروف، سشوار، حوله، خدمات 24 ساعته اتاق برای مسافران تور استانبول اردیبهشت 95 می باشند.

 

 

 

 

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول در منطقه شيشلي در سال 2011 ساخته شد. فاصله این هتل تا ميدان تکسيم فقط 10 دقيقه پیاده می باشد. هتل دیوان استانبول شامل 144 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها از دکوراسیون شیک و مدرن برخوردار می باشد و سبک اتاق ها با فرهنگ سنتی ترکیه پیوند خورده است. از ویژگی های خاصی که این هتل را در تور استانبول تابستان 95 از دیگر هتل های استانبول متمایز می کند، امکانات بسيار خوبی است که هتل جهت برگزاري سمينارها و کنفرانس ها ارائه می دهد. از این رو برای گروه های بیزنسی گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود . رستوران هتل دیوان استانبول انواع غذا های ترکی و بین المللی را برای میهمانان تور استانبول سرو می کند.

از دیگر امکانات هتل دیوان استانبول می توان به سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی برای گردشگران تور استانبول تعطیلات تابستان 95 ، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و کرایه اتومبیل با درخواست مسافران تور استانبول اشاره کرد. 

هتل دیوان استانبول

 



:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتلهای چهار ستاره استانبول

 

هتل پیک استانبول یکی از هتلهای چهار ستاره معروف استانبول می باشد که در منطقه تاریخی پرا استانبول قرار دارد و ۲۰۰ متر تا موزه پرا، ۲۵۰ متر تا برج گالاتا و ۵۰۰ متر تا مرکز فرهنگی آتاترک فاصله دارد. این هتل دارای ۲ رستوران است که انواع غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی در آن سرو می شود. در تور استانبول بهار 95 حتما به این هتل بروید.هتل پیک به انواع مراکز خرید، رستوران ها، موزه ها، گالری ها، سالن های تئاتر، کتاب فروشی ها و … نزدیک می باشد. این هتل ۸ طبقه دارای ۱۳۵ اتاق است و به تازگی مورد نوسازی قرار گرفته است، اتاق ها دارای امکانات حمام، دمپایی، سشوار، تلویزیون، مینی بار و … هستند. این هتل دارای پارکینگ شخصی است و انواع امکانات متنوع برای مسافران تور استانبول محیا شده است .

امکانات هتل پیک استانبول در تور استانبول اردیبهشت 95 :

 2 رستوران، باشگاه، بار، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، کتابخانه، پارکینگ اختصاصی، وایفای، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، فکس کپی، آسانسور، سیستم گرمایشی، تهویه، غذاهای رژیمی و ….

 

 

 

 

هتل 4 ستاره وایت هاوس (WhiteHouse) در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع شده و از این هتل با اندکی پیاده روی در تور استانبول خرداد 95  می توان به جاذبه هایی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ رسید. این هتل 22 اتاق دارد که اتاق های آن دارای امکانات بالکن، تلویزیون و ... هستند. در رستوران این هتل هر روز صبحانه کامل و خوشمزه سرو می شود. از این هتل برای مسافران توراستانبول ترانسفر فرودگاهی یک طرفه رایگان در نظر گرفته شده است. مسافران تور استانبول می توانند از اقامت در این هتل و نزدیک آن به جاذبه های گردشگری استانبول لذت ببرند.

امکانات هتل وایت هاوس استانبول

تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سیستم ایمنی، مغازه، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان برای مسافران تور استانبول تعطیلات بهار 95.

 



:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

بهترین مراکز خرید در تایلند

 

مرکز خرید سنترال فستیوال در پوکت واقع در حاشیه شهر پوکت یکی از بزرگ‌ترين مراکز خريد پوکت در تایلند است که شامل 300 فروشگاه ، صنايع دستي تايلندي و وسايل الکترونيکي می باشد.این فروشگاه در انتهای جنوبی پاتونگ واقع شده است. بهترین خرید های ارزان و خوب مانند لباس ها، تجهیزات ورزشی، ساعت ها، چمدان و برخی از بهترین مارک هایی که می توان در تور تایلند پیدا کرد در این مرکز خرید انجام می شود.بهتر است برای رفتن به این مرکز خرید از تاکسی استفاده شود.در تور تایلند تابستان 95 حتما از اینجا خرید کنید.

 

مرکز خرید سنترال فستیوال در پوکت

 

 

مرکز خرید وان تامبون و وان پرودکت در پوکت یکی از مراکز خرید پوکت در تایلند برای حمایت از صنایع دستی تاسیس شده است که توسط دولت حمایت می‌شود و نام آن وان تامبون و وان پرودکت میباشد. این سازمان برای  تشویق مردم قبیله‌ها و روستاها برای تولید کالاهای سنتی در دهکده‌ها و دریافت سود بطور مستقیم تاسیس شده است .فروشگاه در انتهای جنوبی پاتونگ، پشت سر هتل هالیدی این قرار گرفته است. فروشنده‌ها غرفه‌های خود را برای خرید مسافران تور لحظه آخری تایلند حدود ساعت 18 باز می‌کنند و تا ساعت 23 کار میکنند.بهترین خریدهای ارزان و خوب در تور تایلند 95 از قبیل لباس‌ها، تجهیزات ورزشی، ساعت‌ها، سوغات‌ها، چمدان و ... در این مرکز خرید صورت می گیرد.

 

مرکز خرید وان تامبون و وان پرودکت در پوکت

 

 

 

مرکز خرید اسپلنید بانکوک

مرکز خرید اسپلنید بانکوک یکی از مراکز خرید معروف بانکوک در جاده راتچا در نزدیکی مترو می باشد که در اواخر سال 2009 افتتاح شد . این مرکز خرید 7 طبقه است که دارای امکانات زیادی از تفریح و سرکرمی و اجناس مد روز در تور تایلند تابستان 95 است. این مرکز خرید دارای سالن تئاتر موسیقی مدرن با 1500 صندلی , سالن بولینگ و یک ماساژ ابگرم بزرگ و اسکیت روی یخ می باشد. این مرکز خرید برای خرید مسافران تور لحظه آخری تایلند دارای انواع اسباب بازی های الکترونیکی, محصولات زیبایی با آخرین مد با مارک های عمدتا ورزشی می باشد .در طبقه هم کف مرکز خرید فست فود, رستوران های زنجیره ای به سبک ژاپنی, سوپرمارکت های تاپ نیز وجود دارد.

 



:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید در تایلند,مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند

 

باغ گل ارکیده در پاتایا یکی از دیدنی های پاتایا می باشد که در این باغ انواع گلهای رنگارنگ وجود دارد تماشای این گلهای فوق العاده زیبا مطمئنا برای همه جالب  است و کشور تایلند دارای تنوع زیادی از گلهای رنگارنگ و زیبا است و نیز یکی از صادر کنندگان گل به دنیا است .اگر می خواهید انواع گلهای زیبا و رنگارنگ را  ببینید و یا حتی اگر می خواهید در تور تایلند خریدی داشته باشید می توانید سری به این باغ بسیار زیبا بزنید و از دیدن این گلهای زیبا در تور تایلند بهار 95 لذت ببرید.

 

 

 

جزیره کو فای در پاتایا تایلند در 23 کیلومتری غرب پاتایا  و در غرب جزیره کو لارن واقع شده و تحت نظارت نیروی دریایی سلطنتی تایلند است. این جزیره که متشکل از چند جزیره کوچک دیگر می باشد با ساحل شنی سفید و آب روشن و خلوت بودن آرامش خاصی را برای مسافران تور تایلند به وجود می آورد.این جزیره بسیار مناسب برای شنا با اسنوکر قواصی و آفتاب گرفتن و ماهیگیری  است. همچنین میتوان در تفریحاتی مانند جت اسکی یا قایق سواری که برای همه گردشگران تور تایلند تعطیلات بهار 95 بسیار جذاب است شرکت کرد.این جزیره دارای گونه های مختلف جانوری از جمله خرچنگ, لاک پشت ,ستاره دریایی ,صخره های مرجانی و انواع ماهی های کوچک گرمسیری , اسب دریایی می باشد.این جزیره اقامتگاهی برای شب در تور تایلند خرداد 95 و رستورانی ندارد.

 

جزیره کوفای در پاتایا تایلند

 

 

جزیره کوساک در پاتایا تایلند در 10 کیلومتری غرب پاتایا و در فاصله 600 متری کولن قرار دارد که از برترین جاذبه های گردشگری پاتایا و جاذبه های تایلند است که میتوان با کشتی نیز از پاتایا به این جزیره رفت. ساحل این جزیره شنی است. امکان اقامت شبانه نیز در  این جزیره وجود دارد و مناسب ترین جزیره برای غواصی گردشگران تور تایلند تعطیلات بهار 95 است.

جزیره کوساک در پاتایا تایلند

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 136
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل دایما بیز آنتالیا ترکیه

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس در آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات روز هتل داری می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد.از امکانات عمومی هتل برای گردشگران تور ترکیه می توان اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . اشاره کرد.شما مسافران تور ترکیه می توانید با رزرو این هتل سفری خوب را تجربه کنید و همچنین قابل ذکر است که برای خرید سوغاتی دیگر جای نگرانی نیست ، گردشگران تور لحظه آخری ترکیه می توانید از فروشگاه این هتل خرید کنید.


هتل سانتا ماریا کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره سانتا ماریا در کنار دریا ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی و پارک آبی می باشد. این هتل 168 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، تلویزیون، سیستم تهویه، یخچال، حمام و بالکن با چشم انداز باغ و اسخر می باشند. در رستوران این هتل صبحانه، ناهار و شام به شیوه بوفه سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز شهر کوش آداسی 5 کیلومتر و تا فرودگاه ادنان 65 کیلومتر است. مسافران تور ترکیه اردیبهشت 95 می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

امکانات هتل سانتا ماریا کوش آداسی

زمین تنیس،پینگ پونگ، دارت، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان


هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي افتتاح گردیده است.  این هتل آنتالیا ترکیه شامل 469 اتاق و ویلای شیک و لوکس می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. این هتل تا مركز شهر آنتاليا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا می توان به رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی ,  استخر رو باز و سرپوشیده  , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که میهمانان تور آفر ترکیه بتوانند مایحتاج روزانه و سوغاتی تهیه نمایند ، سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل اشاره کرد.

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه


هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی از جمله هتل های پنج ستاره کوش آداسی به شمار می رود این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده است و از بهترین ساحل های شنی برخوردار می باشد. هتل گرند بلیش کوش آداسی دارای 178 اتاق شیک می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به فرش، ال سی دی 32 اینچ، تلفن، مینی بار، سشوار و … می باشد. مسافران تور ترکیه بهار 95 می توانند در این هتل لوکس و مجلل اقامتی خوب و رویایی را تجربه نمایند.

 از امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی می توان به دکتر 24 ساعته، بار، استخر کودکان، دیسکو، باغ، باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر وشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای برای میهمانان تور ترکیه بهار 95 ، زمین بازی کودکان، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، اتاق های پاک، بالکن و … اشاره کرد.

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 

تور ترکیه اردیبهشت 95

تور ترکیه بهار 95

آفر تور ترکیه با پرواز اسکای برای ورودی 30 فروردین بهار 95

قیمت تور ترکیه برای ورودی 28 فروردین بهار 1395

قیمت تور استانبول ترکیه برای ورودی 29 فروردین بهار 95

 



:: برچسب‌ها: اقامت در هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, رزرو هتل های ترکیه, مجلل ترین هتل های ترکیه, نرخ هتل های ترکیه, هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور ترکیه بهار 95 را به شهر استانبول جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. می توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما با تور ترکیه اردیبهشت 95 همراه شوید .

 

 


معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

یکی از عجایب هفتگانه جهان معبد آرتمیس می باشد که یک معبد یونانی است و لقب الهه آرتمیس را به خود اختصاص داده است این بنا در شهر افسوس قرار گرفته است. این معبد سه بار مورد بازسازی قرار گرفت ولی در نهایت در سال 401 به صورت کامل ویران گردید. معبد آرتمیس در سال 550 قبل از میلاد ساخته شده بود و به عنوان زیباترین بنای روی زمین شناخته می شد. این معبد زیر بنای چهارگوش دارد و از مرمر ساخته شده است، قیمت تور ترکیه دارای پلکان مرمری است که برای اتصال طبقه همکف به بالکن‌های بزرگ و بلند ساخته شده بود. در کل این بنا از ۱۲۷ ستون با ارتفاع 20 متر تشکیل شده است. ستون ها با سرستونهای ایونی و کناره‌های کنده کاری شده جلوه خاصی به معبد می دهند. همچنین بسیاری از آثار هنری در داخل این معبد نهفته شده بود. اگرچه این معبد رو به ویرانی رفته اما هنوز هم گردشگران در تور ترکیه بهار 95 می توانند از باقی مانده های این بنای تاریخی و زیبا دیدن نمایند.

عکس زیر مدلی از معبد آرتمیس کوش آداسی در پارک مینیاترک در استانبول می باشد

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه


مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به حساب می آید ، این مسجد توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ، ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سنیان این مسجد را نیز همانند دیگر ساخته هایش به سبکی از ترکیب شیوه معماری اسلامی و بیزانسی ساخته است . تور لحظه آخری ترکیهاین مسجد از چهار مناره یا گل دسته دارد که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می گردید. آرامگاه او نیز در این مسجد است که به انتخاب خودش بوده و شاید یکی از دلایلش این بود که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند . آرامگاه او دقیقا بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. اگر در تور ترکیه بهار 95 از این مکان زیبا بازدید کردید و پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از قشنگ ترین مناظر باشید

 این مسجد شامل ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان در باغ های این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور ترکیه اردیبهشت 95 برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

 مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه


پارک متانیک استانبول ترکیه

این پارک در منطقه بایرام اغلو استانبول  قرار گرفته است و از مکانهای تفریحی و دیدنی استانبول به شمار می آید پارک متانیک تا مرکز شهر استانبول 38 کیلومتر نیز فاصله دارد این پارک گیاهان متنوع و پرندگان گوناگونی دارد.تور لحظه آخری ترکیه

 

تور ترکیه از مشهد

تور ترکیه از شیراز

تور ارزان ترکیه

 



:: برچسب‌ها: آفرتور ترکیه, تور ترکیه, تور ترکیه اردیبهشت 95, تور ترکیه خرداد 95, قیمت تور ترکیه, نرخ ویژه تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل نخلستان دبی 

هتل نخلستان دبی با امتیاز ۵ ستاره در چند قدمی از ساحل نیلگون خلیج فارس و در نزدیکترین مکان به مراکز خرید امارات و مجتمع تجاری ابن بطوطه و مراکز تفریحی دبی قرار دارد به طوری که تنها ۲۰ دقیقه از هرکدام از این مراکز فاصله دارد. این هتل شعبه‌ای از مجموعه هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد.وجود ساحل اختصاصی در این هتل آن را به یکی از هتل های خاص دبی تبدیل کرده یکی از امتیازات سواحل اختصاصی داشتن امنیت وآرامش است که در سواحل باز و عمومی وجود ندارد.دو رستوران متفاوت در این هتل وجود دارد که رستوران معروف وایت ارکید یکی از آنها است به دلیل استقبال بی نظیر از این رستوران، برای غذا خوردن در این رستوران باید از چند روز قبل میز رزرو کنید.هتل نخلستان دبی نامش را از باغ های سرسبز نخل که هتل را چون نگینی در برگرفته اقتباس کرده نسیم ملایمی که از سمت دریا به نخلستان می وزد محیطی پر از آرامش و سکوت را برای گردشگران آفر تور دبی فراهم می کند.این هتل با دارا بودن ۲۰۸ اتاق انتخاب مناسبی برای خانواده ها و گردشگران تور دبی است.اتاق ها امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند. داشتن حمام اختصاصی و بالکن از امتیازات ویژه اتاق هاست که می توانید در هر لحظه که اراده کنید از بالکن اتاق تان از تماشای مناظر زیبای دریا و نخلستان لذت ببرید.مسافران تور لحظه آخری دبی که در سفر هم دست از ورزش کردن بر نمی دارند می توانند از سالن ورزشی هتل استفاده کنند یا از استخر، سونا و جکوزی هتل برای رفع خستگی  و رسیدن به شادابی و طراوت بهره ببرند. همچنین انواع ماساژهای سوئدی،تایلندی و بالیایی در هتل نخلستان دبی انجام می شود.

هتل سام ور دبی

هتل 4 ستاره سام ور (Somewhere) در کنار مرکز خرید سیتی سنتر دیره واقع شده و در چند قدمی ایستگاه متروی سیتی سنتر قرار دارد که امکان رفت و آمد آسان را برای گردشگران تور دبی بهار 95 فراهم می سازد. هتل 106 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، سیستم تهویه، وسایل مجهز آشپزخانه، حمام  ... هستند. اتاق ها چشم انداز زیبایی از شهر دارند. فاصله دبی تا موزه دبی 3/2 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی 8 دقیقه رانندگی، تا دبی مال 8 کیلومتر و تا مرکز نمایشگاهی و کنوانسیون بین المللی 4/8 کیلومتر است. امکانات این هتل شامل استخر سر باز، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان می باشد .

هتل ناسیما رویال دبی

هتل 5 ستاره ناسیما رویال با یک موقعیت مکانی خوب در خیابان شیخ زاید قرار دارد. این هتل 471 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات اینترنت بیسیم پر سرعت، تلویزیون ال سی دی، حمام بزرگ و ... می باشد. گردشکران تور دبی خرداد 95 می توانند از امکانات نظیر استخر سرباز با چشم انداز ساحل جمیرا، باشگاه با کلیه خدمات و اسپا لذت ببرند. این هتل 4 رستوران آسیایی و بین المللی دارد که غذاهای خوشمزه در آنها سرو می شود. هتل در نزدیکی دبی مال و ساحل جمیرا است و فقط 5 دقیقه رانندگی با آنها فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است .امکانات این هتل شامل استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، سویت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، اتاق خانوادگی، آسانسور .

 



:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل های دبی, اقامت در هتل های دبی, رزرو هتل های دبی, مجلل ترین هتل های دبی, هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

بازار مدینه الجمیرا دبی

بازار مدینه الجمیرا بازاری جذاب با معماری سنتی می باشد که دارای رستوران های متعدد و ساحلی است. این بازار مکان عرضه ساخته های دستی و هنر های دست ساز می باشدمی توان گفت یکی از بهترین مراکز خرید تور لحظه آخری دبی می باشد . اجناس معمولا سنتی است از بدلیجات و سنگ های قیمتی تزیینی تا لباس های حریر عربی، فرش و گلیم و تابلوهای کار دست را می توان آنجا یافت. سراسر این بازار بوی عطر و عود به مشام می رسد .این مرکز خرید تور دبی بهار 95 کمی شبیه به بازارهای سنتی قدیمی ایرانی است. مغازه ها همه در فضای دالان مانندی بصورت جلو باز قرار دارند و کف این دالان پوشیده از سنگ فرش های سنتی می باشند . گردشگران تور دبی اردیبهشت 95 اگر به وسایل سنتی علاقه مند می باشند می توانند سری هم به این بازار بزنند.

 

 

 


بازار پارچه در دبی

 گردشگران تور دبی در این بازار میتوانید هر نوع پارچه ای را با هر نوع سلیقه ای پیدا کنند. پارچه های مختلفی از کتان گرفته تا پارچه های ابریشمی ،ساری های زیبای هندی، پارچه های توری، قیطان و … همه در این بازار یافت می شودعلاوه بر پارچه های زیبا،برخی ديگر از کالاها مانند صنايع دستی، کفش و دمپايي نيز در بازار پارچه دبی عرضه می شودتعداد زيادی فروشگاه از بازارهای، هند، تايلند، اندونزی و کره را در این بازار به اجناس خود را به معرض فروش گذاشته اند. قسمتی از بازار پارچه دبی با سقف های چوبی زيبايی پوشانده شده است. درب بسياری از فروشگاه ها از چوب و به شکل درب های حجره های قديمی ساخته شده است. در نورپردازی اين بازار نيز از فانوس های قديمی استفاده شده است.گردشگران تور دبی اردیبهشت 95 می توانند خرید خوبی را در این بازار داشته باشند .

 


مرکز خرید ابرج دبی

این مرکز خرید در سال 2006 در منطقه تجاری دیره دبی در خیابان ال سیخا تاسیس شده است . در سه طبقه از این مرکز , انواع مغازه ها و بوتیک ها به فروش جواهرات, لوازم الکتریکی, عطر و وسایل آرایشی , پوشاک و لباس , کیف و کفش و… می پردازند . در این مرکز خرید رستوران هایی وجود دارد که می توانید انواع غذاهای دریایی و بین المللی را در آن جا میل فرمایید.یک مرکز تجاری مدرن نیز در این مرکز وجود دارد که به شرکت های مختلف خدمات ارائه می دهد و فستیوال های مختلفی نیز در این مرکز برگزار می گردد. این مرکز در روبروی ایستگاه اتوبوس قرار دارد و گردشگران تور دبی بهار 95به راحتی می توانند در این مرکز مشغول خرید شوند .


دبی مال

دبی مال یکی از بزرگ‌ترینمرکز خریدجهان است که در شهرتور دبی بهار 95، امارات متحده عربیساخته شده‌است. این مرکز خرید بخشی از پروژهٔ ۲۰ میلیارد دلاریبرج خلیفه، بلندترین سازهٔ جهان می‌باشد و دارای بیش از ۱،۲۰۰ فروشگاه است. این مرکز خرید در ماه نوامبر سال ۲۰۰۸ برای مردم بازگشایی شد. دسترسی به تور دبی تعطیلات بهار 95 مال توسط خیابان دو طبقهٔ «دوحه» امکان‌پذیر است.از امکانات تفریحی این مرکز خرید می‌توان به یک زمین یخ با استانداردهای المپیک، یک آکواریم و باغ‌وحش زیر آب، چندین سینما، شهربازی و سالن غذاخوری اشاره کرد.همچنین آبنمایدبیدر کنار این مرکز خرید ساخته شده‌است. آبنمایی که به گفتهٔ سازندگانش، تماشایی‌ترین نمایش فوارهٔ موزیکال جهان است.


بازار کرامه دبی 

این مجموعه به دلیل داشتن چندین مرکز خرید و دارا بودن قیمت های مناسب ایرانیان زیادی را برای سوغات جذب خود می کند . این بازار که یکی از بازارهای کرامه دبی است در کنار هم قرار گرفته اند . این بازار در منطقه کرامه تور دبی خرداد 95 واقع گردیده است .

 

نرخ تور دبی برای ورودی 1 اردیبهشت بهار 95

تور دبی از اصفهان 3 شب و 4 روز هتل سیتی استار دبی ورودی 2 اردیبهشت بهار 95

آفر تور دبی از تهران پنج شب و 6 روز با پرواز قشم ایر اقامت در هتل گلوریا دبی ورودی 3

تور دبی 6 شب و 7 روز با پرواز آسمان در هتل مسکو دبی ورودی 4 اردیبهشت بهار 95

قیمت تور دبی برای ورودی 5 اردیبهشت بهار 95

 



:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید دبی, خرید در دبی, سیتی استار دبی, فصل خرید در دبی, معروف ترین مراکز خرید در دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل ترنج کیش :

اولین هتل دریایی خاورمیانه قرار است بزودی در جزیره کیش افتتاح شده و با نام هتل ترنج به بهره برداری برسد. این هتل پنج ستاره در نوع خود بینظیر بوده و شامل دو مجموعه هتل یکی در خشکی و دیگری روی دریا بصورت ویلاهای بهم پیوسته، آماده سرویس دهی به مسافران تور کیش هتل ترنج خواهد بود. این هتل پنج ستاره که دارای اتاق ‎هایی با کف شیشه‎ای است.

خدمات هتل ترنج کیش

این مجموعه شامل دو هتل پنج ستاره در خشکی و دریا با مساحت ۶۰ هزار مترمربع است که در این مجموعه ۱۳۰ ویلا با متراژهای ۴۰ تا ۶۵ متر ساخته می‏شود. نمونه مشابه این هتل فقط در جزایر مالدیو و کارائیب ساخته شده است.تور کیش اردیبهشت 95مجری و سرمایه‏ گذار اولین هتل ترنج کیش، تفاوت عمده این طرح را با طرح نخل دوبی، حفظ کامل محیط زیست دریایی عنوان کرد و گفت: در طرح هتل نخل دوبی با خاک‏ریزی در آب دریا اکوسیستم دریا کاملا به هم خورده؛ ولی در طرح هتل دریایی ترنج ۱۰۰۰ شمع یا پایه دریایی در ساحل و آب کوبیده می‏شود و به دلیل جریان آب در زیر ویلا‏ها و عرشه ساختمان، به هیچ عنوان به محیط زیست دریایی آسیبی نخواهد رسید. گردشگران تور کیش هتل ترنج به زودی می توانند در این هتل بی نظیر اقامت داشته باشند .


هتل داریوش کیش 

این هتل 5 ستاره کیش یکی از بهترین هتل های کیش میباشد که الهام گرفته شده از تخت جمشید میباشد .تور کیش 95 این هتل شیک و زیبا دارای 160 اتاق و امکانات رفاهی بسیاری میباشد تا مسافران تور کیش هتل داریوشعزیز سفری خوش و به یادماندنی را تجربه کنند. آدرس و تلفن این هتل = جزیره زیبای کیش بلوار داریوش 07644444900

 هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش

هتل داریوش کیش


هتل مارینا پارک کیش

این هتل 5 ستاره کیش دارای امکاناتی شامل استخر سرپوشيده ، سالن بدن سازی برای استفاده علاقه مندان به ورزش ،تور کیش 95 سونا بخار ، جکوزی ، زمين استاندارد تنيس ، اسپا و ماسا ژ تایلندی ، سالن زیبایی بانوان ، فروشگاه ، کافی شاپ ، کافی نت ، سالن همایش و پارک تفریحی میباشد که برای رفاه حال مسافران تور کیش خرداد 95 درنظر گرفته شده است.

هتل مارینا پارک کیش

هتل مارینا پارک کیش
هتل مارینا پارک کیش

آدرس و شماره تماس این هتل= جزيره كيش -نوار سياحتى شرقى – جنب برج هاى دو قلو 4465000-0764


هتل شایگان کیش

از خدمات این هتل میتوان به رستوران ها و کافی شاپ های متنوع به همراه موسیقی زنده، استخر و سونا، جکوزی و بدنسازی، اتاق ماساژ، سالن بیلیارد، زمین تنیس، روم سرویس شبانه روزی، سالن کنفرانس ، اینترنت WiFi، تور کیش 95خشکشویی، تاکسی سرویس شبانه روزی، تورهای تفریحی، اجاره اتومبیل ، اجاره دوچرخه، سالن بازی کودکان، بازی های کامپیوتری، شبکه ویدیویی، فروشگاه های پوشاک، سنگ های زینتی، دستگاه خودپرداز و غیره میباشد. همچنین خدمات ویژه و رایگان هتل شایگان کیش شامل استقبال در فرودگاهی ، صبحانه بوفه ، اقامت کودکان زیر 5 سال.
آدرس: كيش ،مقابل بازار پرديس ،بلوار رودكي.تور کیش خرداد 95.

گردشگران تور کیش هتل شایگان لحظات خوبی را برای شما در این هتل آرزمو مندیم.

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

هتل شایگان کیش

 


هتل ارم کیش

این هتل 5 ستاره دارای مساحت 100000 متر در بلندترين نقطه شمال شرقي کيش و رو به ساحل خلیج همیشه فارس بنا شده. این هتل در فضایی سر سبز با درختان انبوه قرار دارد. این هتل دارای 210 اطاق و 30 سوئیت واقع در ساختمان اصلی میباشد. در محوطه ی این هتل 2 استخر و سونا ،کافی شاپ،رستوران گردان با انواع غذاهای ایرانی و خارجی ، سالن آمفی تئاتر با ظرفیت 400 نفر ، سالن ورزشی بیلیارد ، تالار مخصوص ازدواج ، سالن کنفرانس و فروشگاه است. همچنین 80% اتاقهای این هتل رو به دریا میباشند.تور کیش خرداد 95

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش

هتل ارم کیش


هتل پارمیس کیش 

هتل پارميس کیش در ميدان پرديس و مقابل بازار پرديس2 كيش قرار گرفته است. این هتل از دوست داشتنیترین هتلها در بین مسافرانتور کیش خرداد 95  است و بهترین کیفیت را داراست . از امکانات این هتل میتوان به استخر ، سونا، جکوزی ، رستوران و فروشگاه برای خرید در محوطه ی هتل اشاره کرد.


 



:: برچسب‌ها: بهترین هتل های کیش, رزرو هتل در کیش, قیمت هتل های کیش, نرخ هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

بازار شهر چین کیش

بازارچه شهر چین در کیش بازارچه کوچکی است که دارای دو شعبه در جزیره کیش میباشد.  این بازارچه از جمله مراکز خرید کیش است که برای مسافرانتور لحظه آخری کیشبسیار جالب است زیرا فروشندگان آن همه چینی میباشند .اولین شعبه فروشگاهی بازارچه شهر چین در کیش که چندان بزرگ نیست و مدتی است در کنار بازار مروارید مشغول به کارشده است . کلیه اجناس موجود در این بازارچه مستقیما از کشور چین واردشده و توسط فروشندگان چینی به کسانی که قصد خرید ارزان در کیش دارند ارائه می گردد .کالاهای متنوع این بازار دارای قیمت مناسب و کیفیت نسبتا پایینی بوده که شامل انواع البسه ، کیف و کفش ، لوازم خانگی و . . . می باشد . شعبه دیگر بازارچه شهر چین در طبقه دوم بازار پانیذ قرار دارد . کالاهایی که در این فروشگاه به گردشگران تور کیش 95 عرضه می شود از تنوع بیشتری نسبت به شعبه اول برخوردار است.


بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافرانتور کیش 95عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .


بازار پانیذ کیش

بازار پانیذ کیش یکی از دیگر از بازارهای جزیره میباشد که در 2 طبقه بنا شده است و ما بین بازارهای پردیس1 و پردیس2 و هایپرماركت قرار گرفته است . از انواع کالاهای مختلفی در این بازار وجود دارد که شامل پوشاک ، انواع تلفن‌های همراه ، کفش و کیف ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، لوازم خانگی ، وسایل صوتی و تصویری ، ساعت ، مکمل‌های غذائی ، انواع شکلات و قهوه و همچنین کافی نت و کافی‌شاپ وجود دارد.تور کیش اردیبهشت 95


بازار عربها کیش

این بازار یکی از قدیمی ترین بازارهای کیش است که در محل بومیان صفین بنا شده است . تور کیش خرداد 95این بازار در سال 1350 و با زیر بنای 2300 متر مربع ساخته شده که این بازار در یک طبقه و 70 واحد تجاری  میباشد . این بازار دارای انواع پوشاک ، لوازم بهداشتی و آرایش ، اسباب بازی و لوازم خانگی میباشد و با قیمت ارزان و مناسب به مسافران تور کیش اردیبهشت 95 عرضه میشود . بازار صفین در حاشیه ی خلیج همیشه فارس و در ساحلی زیبا قرار گرفته است .


بازار پادنا کیش

این بازارچه بیشتر در حوزه مبلمان خانگی فعال است و در سال ۱۳۹۰ به بهره برداری رسید ، همچنین فروشگاه هایی برای عرضه لوازم خانگی نیز در این مجموعه وجود دارد .در دیگر طبقات این بازار دفاتر تجاری و اداری مستقر هستند. اگر علاقه مند به خرید در بازاری با قیمت های مناسب هستید حتما درتور کیش خرداد 95 سری هم به این بازار بزنید.


تور دقیقه نود کیش

تور کیش از شیراز

تور کیش از مشهد

تور کیش از اصفهان

تور کیش خرداد 95

تور کیش هتل ترنج

تور کیش تعطیلات اردیبهشت 95

تور کیش بهار 95

 



:: برچسب‌ها: آفر در کیش, بازارهای کیش, بهترین مراکز خرید در کیش, فصل خرید در کیش, مراکز خرید در کیش, پاساژهای کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

کافه رستوران سیرنگ کیش

منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد محیط رستوران بسیار زیبا و شیک کیفیت غذاهای عالی و قیمت آنهای مناسب است همچنین شما گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانید در این مکان آرام و زیبا از منوی کافی شاپ نیز استفاده نمایید و در هنگام سرو غذا یا چای خود به صدای دل انگیز موسیقی زنده گوش فرا دهید .

 

رستوران شاندیز مشهد

رستوران شاندیز صفدری در نوار ساحلی جزیره کیش در نزدیکی ساحل مرجان قرار گرفته است و در چندسال اخیر جز رستوران های خوب جزیره به شمار میرود ،این رستوران با ظرفیت 900 نفر به همراه موزیک بسیار شاد و جذاب اماده پذیرایی از میهمانان تور کیش 95 می باشد .

رستوران پنگوئن کیش

رستوران پنکوئن کیش یکی از رستوران های خوب کیش است که در نزدیکی پارک آبشار جنب مجسمه پنگوئن واقع شده است.به دلیل سرو غذاهای اصیل ایرانی در رستوران و داشتن قیمت های مناسب این رستوران مورد توجه شرکت های هواپیمایی برای تور کیش خرداد 95 است.حتما در سفر خود به کیش سری به این رستوران زیبا بزنید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان بسازید. مطمئنا یکی از طرفداران این رستوران خواهید شد.

 

 

 

رستوران شاندیز آبشار کیش

رستوران شاندیز آبشار یکی از بهترین رستوران های کیش می باشد.که دارای محیطی کاملا شیک و آرام می باشد کارکنان این رستوران با مشتریان بسیار خوش برخورد هستند در این رستوران غذاهای متنوعی سرو می شود و قیمت غذاها متناسب با کیفیت آن می باشد.گردشگران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری نمایند.

 



:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش, رستوران های خوب کیش, رستوران های ساحلی کیش, قیمت غذا در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 143
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل آپارتمان عمارت مشهد

هتل آپارتمان عمارت مشهد برگزیده ادارات محترم میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی و اتحادیه هتل آپارتمانداران مشهد با امکانات هتلی و شرایط استثنایی در فاصله ۷۰۰ متر تا حرم مطهر حضرت امام رضا (علیه السلام) با طراحی زیبا، سالن پذیرایی و رستوران، کافی شاپ، کافی نت، اینترنت وایرلس در تمام طبقات و ... با پرسنلی مجرب و آموزش دیده افتخار میزبانی از زائران تور دقیقه نود مشهد را دارا است .

 

هتل آپارتمان احسان مشهد

فاصله این هتل آپارتمان تا حرم مطهر رضوی 5 دقیقه پیاده روی می باشد همچنین این هتل دارای واحدهای اقامتی اتاق,آپارتمان یک خواب,دو خواب و سوئیت رویال و با ارایه خدمات ممتاز آماده پذیرایی از زائران تور مشهد خرداد 95 می باشد.

 

هتل آپارتمان ملل مشهد

فاصله این هتل آپارتمان تا حرم مطهر 5 دقیقه پیاده روی است,این هتل آپارتمان دارای سوئیت هایی مخصوص زوج های جوان است و از ساعت 18 الی 23 اینترنت رایگان در اختیار مسافران تور مشهد مقدس قرار می گیرد.سیستم گرمایش و سرمایش اتاق های اسپلیت است. از دیگر امکانات هتل می توان رستوران و بالا بر را نام برد .

آدرس : مشهد- میدان بیت المقدس- خیابان امام رضا

 

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل های مشهد,بهترین هتل های مشهد, رزرو هتل در مشهد, قیمت هتل های مشهد, نرخ هتل در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

هتل پاسیفیک ریجنسی از جمله هتل های 5 ستاره کوالالامپور مالزی به شمار می رود این هتل در منطقه مثلث طلایی و نزدیک به خیابان های سلطان اسماعیل و آمپنگ قرار گرفته است و همچنین تفرجگاهی مجلل و زیبا برای مسافران تور لحظه آخری مالزی می باشد . به دلیل نزدیکی به رستوران های مجلل و مراکز خرید مدرن و کلوپ های شبانه این هتل از موقعیت جغرافیایی مناسبی برخوردار می باشد  همچنین به وسایل حمل و نقل عمومی نیز به راحتی دسترسی دارد . فاصله هتل پاسیفیک ریجنسی تا فرودگاه بین المللی کوالالامپور چیزی حدود 45 دقیقه پیاده و تا برج های معروف و دوقلوی پتروناس و ایستگاه منو ریل بوکیت ناناس پیاده 10 دقیقه فاصله دارد. ساختمان این هتل به شیوه ای مدرن و لوکس طراحی گردیده است و مجهز به جدیدترین امکانات روز دنیا می باشد.  . این هتل باشکوه به علت بهره مندی از بهترین پرسنل و کادر خدماتی و تاپ ترین سرویس ها به گردشگران تور مالزی خرداد 95 به یکی از شلوغ ترین هتل های 5 ستاره تبدیل گردیده است  .   

اتاقهای هتل پاسیفیک ریجنسی 

این هتل شامل 283 اتاق استاندارد و سوئیت یک خوابه ،  لوکس وسوئیت ماه عسل می باشد که پاک و بدون دخانیات بوده و فضایی آرامش بخش و رمانتیک را دارا می باشد. در طراحی اتاق ها از رنگ های سایه روشن و خنثی استفاده شده است که زیبایی آن ها را دو چندان کرده است. اتاق ها شامل وسایل مدرن و مبلمانی کلاسیک ، فضای کار و صندلی های راحت و پنجره هایی با نورگیر مناسب می باشند. تمام اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع ، روم سرویس 24 ساعته ، حمامی مجهز به وان و دوش مجزا و کلیه لوازم ، سشوار ، صندوق امانات ، مینی بار، یخچال ، آشپز خانه ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره و قابلیت اتصال به اینترنت پرسرعت رایگان می باشند. اتاق و سوئیت های مجلل هتل پاسیفیک ریجنسی از جذابیت زیادی برای گردشگرانتور مالزی بهار 95 برخوردار بوده و توانسته رضایت ایشان را جلب نماید .

امکانات هتل پاسیفیک ریجنسی

بر روی بام هتل استخر روبازی قرار دارد که بوفه ای جهت فروش نوشیدنی و تنقلات دارد ، سونا و جکوزی ، ماساژ درمانی و اسپا  ، مرکز سلامت و آب گرم ، سالن بدنسازی مجهز ، میز بیلیارد ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، خدمات شستشوی لباس ، سالن کنفرانس ، صرافی ، پذیرش و تحویل سریع و 24 ساعته ، سالن زیبایی و آرایشگاه ، سرویس ترانسفر فرودگاهی ، مرکز تجاری ، آسانسور ، صندوق امانات ، فروشگاه ، تهویه ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت رایگان ، کافی نت ، پارکینگ و . . . می باشد . کافی شاپ ، بار و رستوران هایی متنوع که با انواع غذاهای لذیذ بین المللی ، غربی ، محلی و تایلندی از میهمانانتور مالزی اردیبهشت 95 پذیرایی گرم و صمیمانه ای کرده و به ایشان خوش امد می گویند نیز بخشی از امکانات گسترده هتل پاسیفیک ریجنسی می باشد.  امکاناتی که فراتر از یک هتل 5 ستاره بوده و نیروهای خدماتی آن نیز همواره به دنبال جلب رضایت مسافران هتل می باشند .

هتل پاسیفیک ریجنسی کوالالامپور مالزی

 


هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است. خدمات دوستانه و صمیمانه کارکنان موجب گردیده تا هتل گزینه ایده آل شما باشد این هتل شامل 100 اتاق می باشد و تمامی اتاق ها تمیز و راحت است. هتل شامل مرکز آب گرم می باشد که در آن می توانید با ذهن، بدن و روح خود انس گرفته و یا در جکوزی و استخر روباز هتل تجدید نیرو کنید. يک صرافي و اتاق جلسه کاملا مجهز  نیز در هتل موجود است بنا به درخواست مسافرينتور لحظه آخری مالزی، ترانسفر فرودگاه در اختيارشان قرار خواهد گرفت.

همچنین از دیگر امکانات رفاهی هتل می توان به موارد زیر اشاره کرد  :

جکوزی , استخر روباز , مرکز سلامت و آبگرم که میهمانان تور مالزی خرداد 95 می توانند از این امکانات بـه صورت رایگان استفاده نمایند. همچنین اتاق هایی با امکانات مخصوص و مجهز ویژه معلولین در این هتل قرار دارد. این هتل به فکر خانواده ها نیز بوده است . سوئیت های ویژه تازه عروس هم در این هتل موجود است تا سفر ی به یاد ماندنی را در ذهن زوج های جوان بـه یاد بگذارد. علاقه مندان به ورزش هم می توانند در این سفر از امکانات وزشی این هتل بهره ببرند از این امکانات می تو ان به مرکز بدنسازی و کرایه دوچرخه اشاره کرد.

هتل ایسترن اورینتال پنانگ مالزی

 


هتل مایا کوالالامپور مالزی

 هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی ( Maya Hotel Kualalumpur Malaysia )، هتلی پنج ستاره می باشد و از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار است این هتل روبروی برجهای دوقلوی Petronas شهر کوالالامپور واقع گردیده و تا مرکز همایشات شهر و بازار Pavilion با ماشین فاصله ای 5 دقیقه ای دارد. هتل تقریبا 46 کیلومتر با فرودگاه بین المللی کوالالامپور فاصله دارد.

طراحی این هتل از هر نظر بسیار هنرمندانه می باشد، هتل مایا پوشیده از سنگ‌های صیقلی و چوبكاری، مبلمان مدرن و خاص و پارچه‌های گوناگون می باشد. همچنین هتل شامل ۲۰۷ اتاق بزرگ، نورگیر و جادار است، ۱۰۷ سوئیت با كف پاركت بخشی از آن هاست. مبلمان مدرن و پنجره‌های كف تا سقف با نمایی حیرت‌انگیز از كوالالامپور حتما نظر شما مسافرانتور مالزی بهار 95 را جلب خواهد کرد. اتاق‌ها همچنین مجهز به دستگاه قهوه‌ساز و دسترسی اینترنت ، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون با کانال های شهری، مینی بار، گاوصندوق اختصاصی و حمام شیشه ای اختصاصی وان و دوش دار می باشند.

هتل، شامل یک یک استخر روباز نیز می باشد. سرویس پذیرایی، نظافت و ماساژ مرکز آب گرم Anggun شبانه روزی بوده و علاوه بر آن یک مرکز اداری و دفتر خدمات مسافرتی نیز تدارک دیده شده است. رستوران Anggun و Still Waters هر یک به ترتیب با سرو انواع خوراک های ارگانیک و ژاپنی آماده پذیرایی از میهمانان تور مالزی اردیبهشت 95 می باشند. Maya Brasserie و Ramah Tamah از دیگر رستوران های هتل میباشند. تریا لابی و سالن استراحت پشت بام نیز به سرو انواع نوشیدنی می پردازند.

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

هتل مایا کوالالامپور مالزی

 

 



:: برچسب‌ها: اقامت در مالزی, رزرو هتل در مالزی, قیمت هتل های مالزی, هتل های مالزی ,
:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

خانه اپرا در دبی 

یکی از جاذبه های گردشگری تور دبی خرداد 95 خانه اپرا دبی است . این ساختمان که در 70 هزار متر مکعب ساخته می شود شامل دو شکل هندسی با رنگ و شکل و ساختار همگونی هستند که به زیبایی معماری کلاسیک را با هنر آمیخته اند.خانه اپرا یک سازه غیر معمول و خاص می باشد که  برای هدفی خاص طراحی گردیده است.نمای بیرونی این ساختمان دارای معماری مدرن است و محیطی آرامش بخش را در داخل ایجاد کرده است. دو قله ساختمان خانه اپرا و سالن تئاتر مجموعه را تشکیل می دهند. از این قله ها ساختمان با نرمی خاصی به سمت پایین سوق پیدا می کند تا نهایتا به زمین برسد.ساختمان سه ورودی اصلی که با ایجاد دالبرهایی در این شکل هندسی ایجاد شده اند. خانه اپرای دبی شامل خانه اپرا، سالن تئاتر، گالری هنری، مدرسه هنرهای نمایشی و یک هتل زیبا و رویایی شش ستاره است.

 


خانه شیخ سعید :

خانه شیخ سعید دبی از مکانهای دیدنی دبی است که اقامتگاه شیخ سعید آل مکتوم بوده است این خانه بازسازی شده است و در ساخت این خانه معماریهایی از مناطق کویری ایران و جنوب ایران استفاده شده است. آفر تور دبیاین خانه از آهک و ساروج ساخته شده دارای پنج قسمت مجزا و یک حیاط بزرگ است هر قسمت این خانه شامل تعدادی اتاق،مهمانخانه،و یک ایوان است و در حال حاضر کلکسیونی از عکسهای باستانی و تاریخی دبی از قبیل سکه و تمبرهای قدیمی و … را دارد . گردشگرانتور دبی بهار 95 در ساعاتی در روز می توانند از این خانه دیدن نمایند.

 


برج ساعت دبی

فلکه ای در قسمت غربی دیره دبی قرار دارد که با نام برج ساعتدیره دبینامیده می شود.تور دبی خرداد 95این برج ساعت در سال شصت و چهار میلادی ساخته شده است . این برج به دلیل اینکه مناطق تجاری اطراف آن زیاد است اهمیت زیادی دارد . این برج خیابانهای ابوبکر صدیق،المکتوم و ام هریر دبیرا به هم مرتبط کرده است .اکثر مسافران تور دبی بهار 95 این برج را با نام برج ساعت می شناسند.

 


پارک آبی وایلد وادی دبی

پارک آبی وایلد وادیدبیمساحتی به اندازه 5 هکتار دارد و میانهتل ساحلی جميراو هتل برج العربدبینیز واقع شده است.  این پارک بيش ازبیست و سه نوع وسيله تفريحی و سرگرمی آبی دارد که در کنار هم قرار دارند تا به طور پیوسته بتوان روی آب حرکت کرد.این وسيله های بازی شاملدو بخش موج سواریو 8 سرسره آبی انفجاری است هيجان بسیار و سرگرمی برای همه افراد است.تور لحظه آخری دبیسرسره ی این پارک طویل ترین  و پر سرعترين سرسره دنيا البته بعد از آمريکای شمالی است که از ارتفاع 33 متری به همراه يک آبشار عمیق فرو می ریزد. اين پارک بر اساس داستان سند باد یکی از افسانه های  قديمی طراحی شده است. ،این پارک جايزه بهترين طراحی پارک های آبیرا از طرف انجمن گرفته است مسافرانتور دبی بهار 95 می توانند از تفریح در این پارک لذت ببرند .

 


بالن سواری دبی 

تور بالن سواری دبی یکی از بهترین و محبوب ترین تفریحاتتوردبیمی باشد که شما می توانید به دور از زرق و برق شهر از بالن سواری هیجان انگیز بر فراز اقیانوسی از شن روان لذت ببرید و نظاره گر واحه های سبز زمردی، غزال های آفریقایی، آهو های سرگردان، شترها و همچنین طلوع بی نظیر آفتاب از پشت کوهستان Hajjar باشید و میهمان نوازی گرم مردم کویر را تجربه کنید. تمام این هیجانات تنها ۳۰ دقیقه از برج الخلیفه فاصله دارد.شما مي توانيد از درون بالن كه به ملايمت در هوا شناور است،تور لحظه آخری دبی هواي خنك سپيده دم را در حالي كه در ارتفاع چند متري بر فراز ريگزار سرخ شناور هستيد، حس كنيد و با شگفتي چشم اندازهايي را كه زيرپايتان پديدار مي شود را تماشا كنيد. در این سفر صحرا را از جايي ببينيد كه كمتر كسي ديده است و بيابان عظيم را بنگريد و به تماشاي كوههاي نا هموار هاجر در شرق بپردازيد و افق مدرن دبي را در غرب، نظاره كنيد. هزینه بلیط شامل سرویس رفت و آمد از هتل، 1 ساعت بالن سواری و نوشیدنی سبک میباشد. گردشگران تور دبی بهار 95 می توانند از سفر با بالن لذت ببرند .

 

 



:: برچسب‌ها: تاریخ دبی, تورهای گردشگری دبی, جاذبه های گردشگری دبی, دیدنی های دبی, موزهای دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()