هتل رامادا کنتینینتال دبی
نوشته شده توسط : mali
 

هتل رامادا کنتینینتال دبی یکی از بهترین هتل چهار ستاره دبی می باشد که از نظر کیفیت در درجه عالی قرار دارد. این هتل در موقعیتی مناسب در شهر دیره قرار گرفته است و به دریا بسیار نزدیک می باشد. فاصله ی هتل رامادا تا فرودگاه بین المللی فقط 10 دقیقه می باشد .موقعیت هتل نسبت به مرکز شهر و مکانهای تجاری بسیار مناسب بوده است و امکان دسترسی به تمام نقاط شهر از این هتل در تور لحظه آخری دبی  فراهم شده است.اتاق های هتل رامادا کنتینینتال استاندارد،لوکس و دارای 27 سوئیت بوده که همگی بسیار شیک و زیبا تزئین شده و از تمامی لوازم راحتی برخوردار می باشند.

 

 این هتل بسیار آرام ،راحت و ساکت می باشد و در مکان دنجی واقع شده است .از جمله خدماتی که در هتل رامادا برای گردشگران تور دبی مرداد 95 ارائه می شود می توان به این موارد اشاره کرد:

سالن آرایشگاه ، فروشگاه هدایا وسوغات که هر گردشگر معمولا به آن احتیاج دارد , خدمات خانه داری ، کفش و واکس ،لباسشویی ، اتوکشی ,  صرافی و مرکز کپی , استخر روباز، ورزشگاه و یک رستوران ممتاز. نمای زیبای این هتل و نور پردازی آن در شب بسیار خودنمایی می کند و همچنین فضای بیرونی آن بسیار دلنواز و آرامش بخش در تور دبی شهریور 95  می باشد.

 





:: برچسب‌ها: هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: