جاذبه های گردشگری تایلند
نوشته شده توسط : mali

جاذبه های گردشگری تایلند

 

 

ساحل هات جمتین در پاتایا تایلند در واقع ساحلی است به طول 6 کیلومتر که در بالای پاتایا قرار گرفته است و هم چنین مورد توجه بسیاری از موج سواران و ورزشکاران آبی در تور تایلند می باشد.  این ساحل به نسبت از ساحل پاتایا آرام تر و ساکت تر می باشد و برای شما سکوت را به ارمغان خواهد آورد، هم چنین گفتنی است علاوه بر آرامش این ساحل، می توانید در تور تایلند اردیبهشت 95  به دیدن هتل ها و دیگر مکان های این منطقه بروید که آن ها هم محلی برای آسایش و استراحت بسیاری از مسافران تور تایلند در طول ساحل خواهند بود.

 

 

 

ساحل ناکولا در پاتایا تایلند یکی از سواحل معروف پاتایا می باشد که در این ساحل کمتر رستوران ها، هتل ها و استراحتگاه یافت می شود و این ویژگی آن را بسیار صلح آمیز و آرام کرده است. ساحل Naklua یک محل مناسب در تور تایلند خرداد 95 برای لذت بردن از غذاهای دریایی تازه برای ناهار، بازدید از پارک های محلی ، وفروشگاه هایی در بازار شب با قیمت های محلی است. ساحل Naklua مکانی ایده آل برای قدم زدن در کنار ساحل در طول روز برای مسافران تور تایلند بهار 95 است.

 

ساحل ناکولا در پاتایا تایلند

 

 

در تور تایلند تابستان 95 دیدار از این خانه را فراموش نکنید.

خانه باستانی یکی از دیدنی های ساموئی می باشد که در سمت راست جاده ی 4170 و چند کیلومتر بعد از دهکده ی Huathanon واقع شده است .این خانه یکی از قدیمی ترین و دیدنی ترین خانه های به جای مانده از تمدن تاریخی جنوب شرق آسیا است و بزرگترین آثار تاریخی سامویی می باشد .این مکان سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند تعطیلات تابستان 95 به خود جلب کرده است چون با اینکه قدیمی است ولی تازگی خودش را به همراه دارد و تخریب نشده است.این خانه حدود 150 سال پیش ساخته شد و تمام قسمت های مختلف آن بدون استفاده از هیچ گونه میخ به هم وصل شده اند.

 

خانه باستانی در ساموئی تایلند

 





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: