پارکهای معروف دبی
نوشته شده توسط : mali

پارکهای معروف دبی

 

پارک البرشا دبی یکی از بهترین مکانهای تفریحی دبی می باشد که میتوان به افرادی توصیه کرد که در سفر هم نمیتوانند از ورزش و تخلیه انرژی از دست بکشند . در این پارک پیست های پیاده روی ، دوچرخه سواری ، زمین تنیس ، فوتبال ، دستگاه های ورزشی ، تور والیبال, گلخانه های سبز ، نخلستان ها و درختان متنوع و ... وجود دارد . در این پارک ساحلی جنگل سبز و شن و ماسه رو که ترکیبی از دو جنس متفاوته کنار هم گذاشته شده و منظره زیبایی برای مسافران تور دبی 95 خلق کرده است .  در پارک البرشا ، دریاچه طبیعی هم وجود دارد که محل تفریح خانواده ها، دوستداران پیک نیک و علاقه مندان به ورزش های آبی می باشد .در پارک البرشا فضایی زیبا برای یک بعدازظهر آرام فراهم شده که گردشگران تور دبی میتوانند زیر نخل ها و چراغ های رنگی این قسمت پارک استراحت کنند . پارک البرشا در نزدیکی بازار البرشا قرار گرفته و میتوان بعد از استراحت بهترین خریدها را در این مرکز خرید درتور لحظه آخری دبی  انجام داد . از امکانات پارک البرشا میتوان به یک کیوسک کوچک هم اشاره کرد که در آن ذرت و نوشیدنی های سبک فروخته میشود.

پارک البرشا دبی همه روزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب پذیرای بازدید کنندگان در تور دبی تابستان 95 می باشد.

 

 

 

یکی از جاذبه های گردشگری دبی، پارک فراری در دبی است که این مکان جذاب به علاقمندان به ماشین های فراری پیشنهاد میشود.این پارک در منطقه ابوظبی واقع شده و مساحت این پارک بزرگ چهل هکتار است که در جزیره یاس قرار دارد و هدف ساخت این پارک، برای علاقمندان به ماشین های فراری بوده است.در این پارک بزرگترین آرم فراری ساخته و قرار گرفته است، همچنین  فروشگاه و نمایشگاه هایی با ابزار و لوازم تزئینی با مارک فراری برای عرضه به بازدید کنندگان تور دبی، وجود دارد.در این پارک موزه ای از اتومبیل های فراری ساخته شده که از تمام مدلهای فراری در آن برای تماشا در تور لحظه آخری دبی به نمایش گذاشته شده است.یکی ار پرسرعت ترین ترن هوایی جهان در این پارک قرار دارد که سرعت این ترن ۱۵۰ مایل در ساعت میباشد و یکی از مهیج ترین تفریحات تور دبی بهار 95 به شمار می آید.در این پارک شبیه سازی های سرعت، با ماشین های فراری صورت گرفته شده و همچنین زمین های مسابقه ای مخصوص کودکان ساخته شده است.

 

 





:: برچسب‌ها: پارکهای معروف دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: