هتلهای چهار ستاره استانبول
نوشته شده توسط : mali

هتلهای چهار ستاره استانبول

 

هتل پیک استانبول یکی از هتلهای چهار ستاره معروف استانبول می باشد که در منطقه تاریخی پرا استانبول قرار دارد و ۲۰۰ متر تا موزه پرا، ۲۵۰ متر تا برج گالاتا و ۵۰۰ متر تا مرکز فرهنگی آتاترک فاصله دارد. این هتل دارای ۲ رستوران است که انواع غذاهای خوشمزه ترکی و بین المللی در آن سرو می شود. در تور استانبول بهار 95 حتما به این هتل بروید.هتل پیک به انواع مراکز خرید، رستوران ها، موزه ها، گالری ها، سالن های تئاتر، کتاب فروشی ها و … نزدیک می باشد. این هتل ۸ طبقه دارای ۱۳۵ اتاق است و به تازگی مورد نوسازی قرار گرفته است، اتاق ها دارای امکانات حمام، دمپایی، سشوار، تلویزیون، مینی بار و … هستند. این هتل دارای پارکینگ شخصی است و انواع امکانات متنوع برای مسافران تور استانبول محیا شده است .

امکانات هتل پیک استانبول در تور استانبول اردیبهشت 95 :

 2 رستوران، باشگاه، بار، اتاق جلسه، اتاق کنفرانس، لاندری، اتوکشی، کتابخانه، پارکینگ اختصاصی، وایفای، روم سرویس، پذیرش 24 ساعته، فکس کپی، آسانسور، سیستم گرمایشی، تهویه، غذاهای رژیمی و ….

 

 

 

 

هتل 4 ستاره وایت هاوس (WhiteHouse) در قلب منطقه تاریخی استانبول واقع شده و از این هتل با اندکی پیاده روی در تور استانبول خرداد 95  می توان به جاذبه هایی مثل ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ رسید. این هتل 22 اتاق دارد که اتاق های آن دارای امکانات بالکن، تلویزیون و ... هستند. در رستوران این هتل هر روز صبحانه کامل و خوشمزه سرو می شود. از این هتل برای مسافران توراستانبول ترانسفر فرودگاهی یک طرفه رایگان در نظر گرفته شده است. مسافران تور استانبول می توانند از اقامت در این هتل و نزدیک آن به جاذبه های گردشگری استانبول لذت ببرند.

امکانات هتل وایت هاوس استانبول

تراس، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، خدمات بلیط، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، خانه داری روزانه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، سیستم ایمنی، مغازه، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، وای فای رایگان برای مسافران تور استانبول تعطیلات بهار 95.

 





:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: