بهترین مراکز خرید در تایلند
نوشته شده توسط : mali

بهترین مراکز خرید در تایلند

 

مرکز خرید سنترال فستیوال در پوکت واقع در حاشیه شهر پوکت یکی از بزرگ‌ترين مراکز خريد پوکت در تایلند است که شامل 300 فروشگاه ، صنايع دستي تايلندي و وسايل الکترونيکي می باشد.این فروشگاه در انتهای جنوبی پاتونگ واقع شده است. بهترین خرید های ارزان و خوب مانند لباس ها، تجهیزات ورزشی، ساعت ها، چمدان و برخی از بهترین مارک هایی که می توان در تور تایلند پیدا کرد در این مرکز خرید انجام می شود.بهتر است برای رفتن به این مرکز خرید از تاکسی استفاده شود.در تور تایلند تابستان 95 حتما از اینجا خرید کنید.

 

مرکز خرید سنترال فستیوال در پوکت

 

 

مرکز خرید وان تامبون و وان پرودکت در پوکت یکی از مراکز خرید پوکت در تایلند برای حمایت از صنایع دستی تاسیس شده است که توسط دولت حمایت می‌شود و نام آن وان تامبون و وان پرودکت میباشد. این سازمان برای  تشویق مردم قبیله‌ها و روستاها برای تولید کالاهای سنتی در دهکده‌ها و دریافت سود بطور مستقیم تاسیس شده است .فروشگاه در انتهای جنوبی پاتونگ، پشت سر هتل هالیدی این قرار گرفته است. فروشنده‌ها غرفه‌های خود را برای خرید مسافران تور لحظه آخری تایلند حدود ساعت 18 باز می‌کنند و تا ساعت 23 کار میکنند.بهترین خریدهای ارزان و خوب در تور تایلند 95 از قبیل لباس‌ها، تجهیزات ورزشی، ساعت‌ها، سوغات‌ها، چمدان و ... در این مرکز خرید صورت می گیرد.

 

مرکز خرید وان تامبون و وان پرودکت در پوکت

 

 

 

مرکز خرید اسپلنید بانکوک

مرکز خرید اسپلنید بانکوک یکی از مراکز خرید معروف بانکوک در جاده راتچا در نزدیکی مترو می باشد که در اواخر سال 2009 افتتاح شد . این مرکز خرید 7 طبقه است که دارای امکانات زیادی از تفریح و سرکرمی و اجناس مد روز در تور تایلند تابستان 95 است. این مرکز خرید دارای سالن تئاتر موسیقی مدرن با 1500 صندلی , سالن بولینگ و یک ماساژ ابگرم بزرگ و اسکیت روی یخ می باشد. این مرکز خرید برای خرید مسافران تور لحظه آخری تایلند دارای انواع اسباب بازی های الکترونیکی, محصولات زیبایی با آخرین مد با مارک های عمدتا ورزشی می باشد .در طبقه هم کف مرکز خرید فست فود, رستوران های زنجیره ای به سبک ژاپنی, سوپرمارکت های تاپ نیز وجود دارد.

 





:: برچسب‌ها: بهترین مراکز خرید در تایلند,مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , بهترین مراکز خرید تایلند , مراکز خرید ارزان تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: