جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند
نوشته شده توسط : mali

جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند

 

باغ گل ارکیده در پاتایا یکی از دیدنی های پاتایا می باشد که در این باغ انواع گلهای رنگارنگ وجود دارد تماشای این گلهای فوق العاده زیبا مطمئنا برای همه جالب  است و کشور تایلند دارای تنوع زیادی از گلهای رنگارنگ و زیبا است و نیز یکی از صادر کنندگان گل به دنیا است .اگر می خواهید انواع گلهای زیبا و رنگارنگ را  ببینید و یا حتی اگر می خواهید در تور تایلند خریدی داشته باشید می توانید سری به این باغ بسیار زیبا بزنید و از دیدن این گلهای زیبا در تور تایلند بهار 95 لذت ببرید.

 

 

 

جزیره کو فای در پاتایا تایلند در 23 کیلومتری غرب پاتایا  و در غرب جزیره کو لارن واقع شده و تحت نظارت نیروی دریایی سلطنتی تایلند است. این جزیره که متشکل از چند جزیره کوچک دیگر می باشد با ساحل شنی سفید و آب روشن و خلوت بودن آرامش خاصی را برای مسافران تور تایلند به وجود می آورد.این جزیره بسیار مناسب برای شنا با اسنوکر قواصی و آفتاب گرفتن و ماهیگیری  است. همچنین میتوان در تفریحاتی مانند جت اسکی یا قایق سواری که برای همه گردشگران تور تایلند تعطیلات بهار 95 بسیار جذاب است شرکت کرد.این جزیره دارای گونه های مختلف جانوری از جمله خرچنگ, لاک پشت ,ستاره دریایی ,صخره های مرجانی و انواع ماهی های کوچک گرمسیری , اسب دریایی می باشد.این جزیره اقامتگاهی برای شب در تور تایلند خرداد 95 و رستورانی ندارد.

 

جزیره کوفای در پاتایا تایلند

 

 

جزیره کوساک در پاتایا تایلند در 10 کیلومتری غرب پاتایا و در فاصله 600 متری کولن قرار دارد که از برترین جاذبه های گردشگری پاتایا و جاذبه های تایلند است که میتوان با کشتی نیز از پاتایا به این جزیره رفت. ساحل این جزیره شنی است. امکان اقامت شبانه نیز در  این جزیره وجود دارد و مناسب ترین جزیره برای غواصی گردشگران تور تایلند تعطیلات بهار 95 است.

جزیره کوساک در پاتایا تایلند

 





:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری پاتایا تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: