رستوران های خوب کیش
نوشته شده توسط : mali

کافه رستوران سیرنگ کیش

منوی این رستوران شامل غذاهای ایرانی و فرنگی می باشد محیط رستوران بسیار زیبا و شیک کیفیت غذاهای عالی و قیمت آنهای مناسب است همچنین شما گردشگران تور لحظه آخری کیش می توانید در این مکان آرام و زیبا از منوی کافی شاپ نیز استفاده نمایید و در هنگام سرو غذا یا چای خود به صدای دل انگیز موسیقی زنده گوش فرا دهید .

 

رستوران شاندیز مشهد

رستوران شاندیز صفدری در نوار ساحلی جزیره کیش در نزدیکی ساحل مرجان قرار گرفته است و در چندسال اخیر جز رستوران های خوب جزیره به شمار میرود ،این رستوران با ظرفیت 900 نفر به همراه موزیک بسیار شاد و جذاب اماده پذیرایی از میهمانان تور کیش 95 می باشد .

رستوران پنگوئن کیش

رستوران پنکوئن کیش یکی از رستوران های خوب کیش است که در نزدیکی پارک آبشار جنب مجسمه پنگوئن واقع شده است.به دلیل سرو غذاهای اصیل ایرانی در رستوران و داشتن قیمت های مناسب این رستوران مورد توجه شرکت های هواپیمایی برای تور کیش خرداد 95 است.حتما در سفر خود به کیش سری به این رستوران زیبا بزنید و یک روز به یاد ماندنی را برای خود و عزیزانتان بسازید. مطمئنا یکی از طرفداران این رستوران خواهید شد.

 

 

 

رستوران شاندیز آبشار کیش

رستوران شاندیز آبشار یکی از بهترین رستوران های کیش می باشد.که دارای محیطی کاملا شیک و آرام می باشد کارکنان این رستوران با مشتریان بسیار خوش برخورد هستند در این رستوران غذاهای متنوعی سرو می شود و قیمت غذاها متناسب با کیفیت آن می باشد.گردشگران تور کیش می توانند لحظات خوشی را در این رستوران سپری نمایند.

 





:: برچسب‌ها: بهترین رستوران های کیش, رستوران های خوب کیش, رستوران های ساحلی کیش, قیمت غذا در کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 144
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: