نوشته شده توسط : mali

هتلهای کیش

 

 

 

هتل هلیا کیش از هتلهای چهار ستاره و تاپ کیش، مابین دو میدان امیرکبیر و ساحل با فاصله ای کم از دریا و مراکز خرید، در نوار سیاحتی جزیره زیبای کیش واقع شده است.لابی زیبای هتل همراه با کافی شاپ 24 ساعته و اینترنت فعال بوده همچنین محوطه زیبای داخل هتل سرسبز با آبنماهای زیبا و سرویس کافی شاپ آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور کیش است. رستوران زیبای هتل با وعده های صبحانه با بوفه کامل و ناهار با منوی تور و منوی آزاد با تنوع غذایی آماده پذیرایی میهمانان عزیز تور کیش داخل و خارج از هتل می باشد.هتل دارای سرویسهای مجهز و منظم استقبال فرودگاهی بوده همچنین ماشینهای مدرن و مدل بالا جهت اجاره آماده سرویس دهی در تور کیش تابستان 95 می باشد. گردشگری هتل هلیا با برنامه های شاد و تفریحی و تخفیف های ویژه اوقات خوشی را برای میهمانان تور کیش فراهم کرده است. هتل با کادری مجرب پذیرای کلیه میهمانان داخلی و خارجی تور کیش می باشند.این هتل با اتاقهای دو تخته، سه، چهار و پنج تخته دارای امکاناتی مانند تلویزیون LCD ,صندوق امانت شخصی و یخچال با مینی بار شارژ شده می باشند. همچنین سرویسهای حمام داخل اتاقها با کابین دوشهای زیبای کاملا بهداشتی با تجهیزات کامل درتور کیش می باشد.

 

 

 

 

 

 هتل صدف کیش بر اساس استانداردهاى بين المللى و با نمايى به شکل صدف در زمينى بالغ بر ۱۵ هزار متر مربع داراى ۵۵ اتاق و ۱۴۰ تخت ٫ در مجاورت مراکز بزرگ تجارى جزيره در سال ۱۳۸۱ به بهره بردارى رسيد. هتل صدف کیش بعنوان یکی از بهترین هتلهای کیش میباشد که با داشتن فضاهاى مختلف اقامتى ٫ ورزشى ٫ تفريحى و رستورانها و کافى شاپ هاى متعدد ميتواند مکانى براى اقامت راحت و آسوده ميهمانان تور کیش باشد .اتاق هاي هتل صدف کیش بسیار زیبا و تمیز میباشد و بعد از یک روز پرجنب و جوش مکان مناسبی برای استراحت در تور کیش میباشد.همچنين رستوران های هتل صدف کیش از رستورانهای معروف کیش میباشد .هتل صدف کيش داراى سه رستوران کوه نور ٫ دلفين ٫ رستوران چينى دورين و سه کافى شاپ در تور کیش ميباشد.این هتل همچنین دارای یک سالن کنفرانس با کلیه امکانات سمعی و بسری می باشد که محلی بسیار مناسب برای برگزاری جلسات و مجمعات در تور کیش 95 است.کافی نت هتل دارای 2سیستم مناسب با کلیه نرم افزارهای لازم چون آفیس و ... است که کلیه سیستم ها به اینترنت پرسرعت برای مسافران تور کیش متصل مي باشد.در هتل سالن آرایش بانوان پیاده سازی و بهره برداری شده که زیر نظر بهترین و مجربترین کادر آرایشی جزیره فعالیت می نماید. این سالن آرایشی مجهز به کلیه امکانات آرایشی و بهداشتی بوده تا بانوان میهمان هتل در تور کیش بتوانند در طول سفر نیز از امکانات لازم در تور کیش بهره مند باشند.

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتلهای کیش,هتل های کیش, بهترین هتل های کیش , هتل های ارزان کیش , هتل های مجلل کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

مجموعه تفریحی پارک دلفین ها با مساحتی حدود ۱۰۰ هكتار در جنوب شرقی جزیره كیش قراردارد. هتلهای سیمرغ و شباویز و کوثر از جمله هتلهایی هستند که در نزدیکی این مجموعه دیدنی در تور کیش قرار دارند. بازار بین المللی مرجان نیز تنها بازار نزدیک به این مجموعه ارزشمند است. پارک دلفین های کیش در تور کیش شامل فضای سبز با انواع گونه‌های مختلف گیاهی و  باغ پرندگان اولین دلفیناریوم در ایران است.متنوع ترین پستانداران دریایی ازجمله دلفین، شیر دریایی شمالی، شیر دریایی جنوبی، گربه دریایی شمالی، گراز دریایی، پنگوئن و ... در بزرگترین دلفیناریوم خاورمیانه، پارک دلفین های کیش برای تماشای مسافران تور کیش جمع آوری شده اند. در این مجموعه بیش از 21 پستاندار دریایی در استخرهای به حجم 18000 متر مکعب آب دریا نگهداری می شوند و مهیج ترین نمایش هایی که در دنیا بی نظیر است برای مسافران تور کیش به اجرا در می آورند.فضای سبز پارک دلفینهای کیش شامل بیش از یكصد گونه گیاهی از جمله هزاران درخت نخل، بنجامین‌هاى بسیار بزرگ، درختان لور (انجیر معابد)، اوكالیپتوس، آكاسیا، مورد، كهور، گل ختمى، شیشه شور، تكوما، سیاه نوفیلد، كند كارپوس، جونیا پروس و بیش از ۲۵ گونه كاكتوس و سایر گیاهان است كه با توجه به وضعیت اقلیمی جزیره کیش و مرجانی بودن خاك آن در نوع خود در تور کیش بی‌نظیر است.انواع پليكان ، شتر مرغ ، طوطى ماكائو ، طاووس ، انواع لك لك ، توكان ، توراكو ، قو ، پنگوئن و انواع جانوران نادرى مثل كروكوديل در پارک دلفین های کیش وجود دارند که در چند قدمی تماشاگران تور کیش بدون بودن در هر گونه بند و حصاری آزادانه زندگی میکنند .

 

 



:: برچسب‌ها: پارک دلفین ها در کیش,دیدنی های کیش , جاذبه های گردشگری کیش , جاذبه های توریستی کیش , بهترین جاذبه های توریستی کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتلهای سه ستاره مشهد

 

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.   این هتل برای آسایش مسافرین تور مشهد 95 به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری مشهد فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد بهار 95 قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

 

 


هتل باختر مشهد

هتل باختر مشهد در دسته هتل های 3 ستاره این شهر مقدس قرار می گیرد. قدمت ساخت این هتل بیش از 30 سال می باشد و در دی ماه 85 مجدد بازسازی شده و به شکل مدرن و امروزی در آمده است. هتل باختر مشهد دارای ساختمانی 5 طبقه می باشد که درون خود 33 واحد از انواع اتاقهای سه تخته، چهار تخته و سوئیت را جای داده است. مسافرین تور مشهد تابستان 95 که قصد اقامت در هتل باختر مشهد را دارند توجه داشته باشند که این هتل سه ستاره در فاصله 20 دقیقه ای از فرودگاه و ایستگاه راه آهن و در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. از جمله امکاناتی که این هتل برای رفاه حال مسافرین تور لحظه آخری مشهد فراهم کرده میتوان به لابی، لاندری، صرافی، آسانسور، رستوران، صندوق امانات و پارکینگ اشاره کرد. همچنین مسافرین تور مشهد که علاقه مندان به تفریح و ورزش هستند، می توانند از سالن ورزشی، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی موجود در هتل بهره مند شود.

آدرس هتل باختر مشهد: مشهد، خیابان پاسداران، هتل باختر مشهد

 



:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد هتلی 4 ستاره در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) است و فاصله ای 800 متری تا حرم دارد. فرودگاه بین المللی مشهد با هتل اترک 9 کیلومتر و ایستگاه راه آهن این شهر با هتل اترک مشهد در حدود 4 کیلومتر فاصله دارد که مسافرین تور مشهد با خودرو میتوانند این مسیر را در کمتر از 15 دقیقه طی نمایند. امکاناتی که هتل اترک در اختیار مسافرین تور مشهد تعطیلات بهار 95 قرار میدهد میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه و رستوران با ظرفیت 400 نفر اشاره کرد. اتاق های این هتل به تلویزیون، تلفن، یخچال، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی تجهیز شده اند. هتل اترک مشهد در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 95 قرار می دهد.

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس

 

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد 95 در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور لحظه آخری مشهد که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد در تور مشهد تعطیلات تابستان 95 استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

هتل سینور مشهد



:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 145
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

رستورانهای معروف مشهد

 

رستوران پسران کریم در مشهد واقع در بلوار خیام جنب هتل ثامن الحجج دارای یک محیط اصیل و غذاهای فوق العاده است که مطمئنا مکان ایده آل برای مناسبت های خاص است . تمرکز کامل این رستوران به غذاهای ایرانی موفقیت بالایی برای آن به همراه داشته است. دلیل شهرت این رستوران لوکس کیفیت بالای غذاها ، سرویس دهی عالی ، قیمت مناسب ، محیط دنج و رعایت اصول بهداشتی از طرف پرسنل آن است . یکی از محبوب ترین منوهای این رستوران معروف ، چلوماهیچه لذیذ پسران کریم است که توصیه می شود در تور مشهد و مراجعه به این رستوران مجلل این غذای خوشمزه را در تور مشهد بهار 95 حتما تست کنید .

 

 

 

رستوران درویشی مشهد در خیابان کوهسنگی مشهد ، مقابل کوهسنگی و جنب بانک قرار دارد . این رستوران که تازه تاسیس بوده ، از امکانات و فضایی مدرن بهره برده است و در یکی از منطقه های خوش آب و هوا و توریستی شهر واقع شده است که دارای منویی متنوع و کامل از لذیذ ترین غذاهای اصیل ایرانی و انواع پیش غذا و دسرهای خوش مزه است . علاوه بر این رستوران درویش دارای محیطی دنج و فضایی انرژیک بوده که لذت صرف یک غذای خوب و با کیفیت را نزد مسافران تور مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 دو چندان می کند . پرسنل این رستوران مجلل کامل ترین سرویس ها را به مشهدی ها و مشتریان تور مشهد اردیبهشت 95 ارائه کرده تا رضایت ایشان به صورت کامل جلب شده و مشتری دائمی این رستوران باشند .

 

 

 

رستوران رضایی مشهد در خیابان آبکوه و چهار راه کلاهدوز شهر مشهد قرار دارد که بین زائران تور مشهد تعطیلات بهار 95 و مشهدی ها طرفداران زیادی دارد . از مهم ترین ویژگی های این رستوران که سبب جذب مشتریان بسیار آن شده ، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است . این رستوران دو طبقه که از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار بوده و نسبتا به حرم نیز نزدیک است بین ساعات 11.5 الی 3 بعد از ظهر و 7 الی 11.5 شب به مشتریان تور مشهد سرویس دهی می کند . 

 

 



:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

پارکهای معروف دبی

 

پارک البرشا دبی یکی از بهترین مکانهای تفریحی دبی می باشد که میتوان به افرادی توصیه کرد که در سفر هم نمیتوانند از ورزش و تخلیه انرژی از دست بکشند . در این پارک پیست های پیاده روی ، دوچرخه سواری ، زمین تنیس ، فوتبال ، دستگاه های ورزشی ، تور والیبال, گلخانه های سبز ، نخلستان ها و درختان متنوع و ... وجود دارد . در این پارک ساحلی جنگل سبز و شن و ماسه رو که ترکیبی از دو جنس متفاوته کنار هم گذاشته شده و منظره زیبایی برای مسافران تور دبی 95 خلق کرده است .  در پارک البرشا ، دریاچه طبیعی هم وجود دارد که محل تفریح خانواده ها، دوستداران پیک نیک و علاقه مندان به ورزش های آبی می باشد .در پارک البرشا فضایی زیبا برای یک بعدازظهر آرام فراهم شده که گردشگران تور دبی میتوانند زیر نخل ها و چراغ های رنگی این قسمت پارک استراحت کنند . پارک البرشا در نزدیکی بازار البرشا قرار گرفته و میتوان بعد از استراحت بهترین خریدها را در این مرکز خرید درتور لحظه آخری دبی  انجام داد . از امکانات پارک البرشا میتوان به یک کیوسک کوچک هم اشاره کرد که در آن ذرت و نوشیدنی های سبک فروخته میشود.

پارک البرشا دبی همه روزه از ۸ صبح تا ۱۰ شب پذیرای بازدید کنندگان در تور دبی تابستان 95 می باشد.

 

 

 

یکی از جاذبه های گردشگری دبی، پارک فراری در دبی است که این مکان جذاب به علاقمندان به ماشین های فراری پیشنهاد میشود.این پارک در منطقه ابوظبی واقع شده و مساحت این پارک بزرگ چهل هکتار است که در جزیره یاس قرار دارد و هدف ساخت این پارک، برای علاقمندان به ماشین های فراری بوده است.در این پارک بزرگترین آرم فراری ساخته و قرار گرفته است، همچنین  فروشگاه و نمایشگاه هایی با ابزار و لوازم تزئینی با مارک فراری برای عرضه به بازدید کنندگان تور دبی، وجود دارد.در این پارک موزه ای از اتومبیل های فراری ساخته شده که از تمام مدلهای فراری در آن برای تماشا در تور لحظه آخری دبی به نمایش گذاشته شده است.یکی ار پرسرعت ترین ترن هوایی جهان در این پارک قرار دارد که سرعت این ترن ۱۵۰ مایل در ساعت میباشد و یکی از مهیج ترین تفریحات تور دبی بهار 95 به شمار می آید.در این پارک شبیه سازی های سرعت، با ماشین های فراری صورت گرفته شده و همچنین زمین های مسابقه ای مخصوص کودکان ساخته شده است.

 

 



:: برچسب‌ها: پارکهای معروف دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل برج العرب دبی مجلل ترین هتل خاورمیانه است که با 321 متر ارتفاع، میتوان گفت یکی از بلند قامت ترین هتل های جهان محسوب می شود. هتل برج العرب بر روی یک جزیره مصنوعی بنا شده که 280 متر از ساحل فاصله دارد. هتل برج العرب لوکس ترین سوئیت های ممکن را در اختیار میهمانان ویژه ی خود برای یک اقامت بی همتا در تور دبی تعطیلات اردیبهشت 95 در سواحل طلایی دبی می گذارد. کوچکترین سوئیت هتل 169 متر مربع و بزرگترین آن 780 متر مربع است. هفت طبقه از این هتل زیبا در زیر دریا و به صورت آکواریوم می باشد. این هتل دارای ۶۰ طبقه‌ است و تمام قسمت های هتل از بهترین متریال موجود در جهان ساخته شده و دکوراسیون داخلی هتل توسط هنرمندان مطرح جهان به سبک کلاسیک طراحی و اجرا شده است.تمامی اطاق های این هتل در تور دبی تعطیلات خرداد 95 از نوع سوئیت های دوبلکس می باشند که با طلا طراحی شده اند. این هتل دارای رستوران های متنوعی می باشد که می توان غذا را در رستوران المنتها صرف کرد که 200 متر از سطح دریا بالاتر است و میهمانان تور دبی برای رسیدن به آن از آسانسور شیشه ای استفاده می کنند تا منظره نابی که در این ارتفاع قابل رویت است نهایت استفاده را ببرند.

 

 

 

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتل برج العرب دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتلهای سه ستاره دبی

 

هتل الخلیج دبی (Al Khaleej) یک هتل سه ستاره معروف واقع در قلب دیرا در میدان آل ناصر و در نزدیکی خیابان بانیاس می باشد که هتلی مطلوب با بالکنی زیبا با منظره ای دیدنی از نهر دبی و خلیج فارس است.هتل آل خلیج دارای ۱۰۵ اتاق حرفه ای است که همه اتاقها سوئیتهایی بسیار راحت برای اقامت در تور دبی بهار 95 هستند و تمام اتاق ها دارای امکانات خوبی مانند : تلویزیون ماهواره ای، مینی بار، حمام، محل نشستن با مبلمان چوبی زیبا هستند .

رستوران های متعدد این هتل مانند یک پیتزا فروشی انواع غذاها مانند پاستا و پیتزا را با سبک آشپزی ایتالیایی برای مسافران تور دبی آماده می کند و مهمانان می توانند یک نوشیدنی با طراوت را در یک کافه انگلیسی به نام دوک میل کنند و رستوران نهر انواع غذاهای آسیایی را در کنار موسیقی زنده و شرقی برای وعده های مختلف غذایی میهمانان تور دبی آماده می کند.بازار طلا,بازار ادویه جات,بازار مرشد,ساحل,فرودگاه بین المللی دبی و مرکز نمایشگاه بین المللی دبی با رانندگی تنها ۱۰ دقیقه با هتل الخلیج فاصله دارد. باشگاه گلف و قایقرانی دبی کریک (Dubai Creek Golf and Yacht club) نیز نزدیک هتل است.

سایر امکانات هتل الخلیج دبی در تور دبی اردیبهشت 95 :

پذیرش ۲۴ ساعته ،گاوصندوق، صرافی، آسانسور و سالن کنفرانس خدمات خشک‏‌شویی، آرایشگاه،سرو غذا در اتاق و پارکینگ و ...

 

 

هتل دلفین دبی در قلب بر دبی (Bur Dubai) در خیابان خلیدبن ولید (Khalid Bin Walid) کنار بازار مینا قرار دارد. ایستگاه قطار در نزدیکی هتل است و فرودگاه بین‌المللی دبی حدود ۵ کیلومتر تا هتل فاصله دارد.این هتل دارای استودیو و آپارتمان‌های مختلفی‌ است که هرکدام با سبکی خاص مبلمان شده‌اند. مهمانان تور دبی می‏‌توانند واحدهای اقامتی استودیو یا آپارتمان‌های با دو اتاق‌خواب و فضای پذیرایی جداگانه انتخاب کنند. حمام‌های اختصاصی داخل اتاق با دوش و وان فراهم است و اتاق‌ها دارای تخت دونفره یا کینگ‌سایز هستند. دیگر امکانات داخلی هر اتاق عبارت است از خط مستقیم تلفن، اینترنت، گاوصندوق، ماشین لباسشویی، لوازم اتو و بالکن یا تراس. آشپزخانه‌ها دارای یخچال، اجاق، مایکروفر و لوازم تهیه‌ی چای و قهوه برای مسافران تور دبی خرداد 95 هستند. برای تمام واحدهای اقامتی، سیستم تهویه‌ی مطبوعِ مجزا در نظر گرفته شده است.این هتل آپارتمان ۱۱۰ واحدِ اقامتی بزرگ با پارکینگ و گاراژ رایگان ارائه می‌دهد. مهمانان بدون اینکه مجبور باشند از لابی هتل عبور کنند، می‏‌توانند از پارکینگ مستقیم به اتاق بروند. هتل دارای لابی با پذیرش و چک‌اوتِ ۲۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور، سلمانی و اتاق تلویزیون است. مسافران تور دبی تعطیلات بهار 95 با اهداف کاری می‌توانند از امکانات کنفرانس و اینترنت بی‏‌سیم استفاده کنند. سرو غذا در اتاق و خشک‌‏شویی نیز ارائه می‏‌شود.

 

 



:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

دیدنی های استانبول

 

دیوارهای قسطنطنیه استانبول مجموعه ای از دیوارهای سنگی است که روزگاری برای حفاظت از شهر قسطنطنیه (استانبول امروزی) ساخته شد. این دیوار سنگی زمانی ساخته شد که قسطنطنیه به عنوان پایتخت امپراطوری روم برگزیده شد. این دیوارها به دستور کنستانتین کبیر ساخته شد.در تور استانبول بهار 95 این اثر را ببینید.این دیوارها در طول دوره عثمانی دست نخورده باقی ماندند تا اینکه در قرن 19 قسمت هایی از آن ها دچار تخریب شدند و از دهه 1980 میلادی تاکنون مرمت سازی گسترده ای بر روی این دیوارها انجام گرفته است. مسافران تور استانبول می توانند در کنار این دیوارهای تاریخی به قدم زدن پرداخته و از زیبایی های آن در تور لحظه آخری استانبول لذت ببرند.

 

 

 

 

قلعه یورس در استانبول (Yoros Castle) در قسمت شمالی تپه جاشوا در شهر استانبول در نقطه تلاقی بسفر و دریای سیاه واقع شده است. قسمت اعظم این مکان تاریخی، امروزه تنها به صورت خرابه ای برجای مانده است. بیشتر مردم این قلعه را با نام قلعه جنوایی ها می شناسند زیرا این قلعه در طول قرن پانزدهم میلادی، سال های زیادی در اشغال جنوایی ها بوده است.در  کل منطقه ای که این قلعه در آن واقع شده، به نام این روستای کوچک شناخته می شود.در تور استانبول تابستان 95 این قلعه را حتما ببینید. نخستین ساکنان این منطقه، یونانی ها و فنیقی ها در دوره بیزانس بوده اند. هدف آنها از استقرار در این مکان، استفاده از آن بعدها به عنوان یک مکان نظامی بود. پس از قرن ها، مساجد و معابد و آثار زیادی در این منطقه برای تماشای مسافران تور استانبول کشف شد.

 



:: برچسب‌ها: دیدنی های استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتلهای پنج ستاره استانبول

 

هتل لازونی استانبول یکی از بهترین هتلهای پنج ستاره استانبول می باشد که در منطقه شاخ طلایی در کنار مرکز کنگره هالیک قرار دارد. این هتل توسط متخصصین کهنه کار و با سبکی بسیار لوکس طراحی و ساخته شده است و فاصله آن تا بافت قدیمی و جاذبه های توریستی شهر ۱۰ دقیقه رانندگی است. در تور استانبول 95 این هتل را امتحان کنید.مرکز اسپای این هتل مساحت ۷۰۰ متر مربع را دارا می باشد. هتل لازونی پس از ۴ نسل تجربه و تخصص در صنعت خدمات کلیه ی نیازهای بازدیدکنندگان در تور استانبول را فراهم ساخته است. فاصله هتل تا میدان تکسیم ۹ کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک ۲۵ کیلومتر است.تمامی اتاقها در این هتل به سبک نئو رنسانس و به زیبایی مبله شده است.

133 اتاق مهمان در این هتل وجود دارد که تمامی اتاق ها در تور لحظه آخری استانبول بزرگ و دارای تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت، کانال های ماهواره ای، اینترنت رایگان، میزکار، صندوق امانات، مینی بار، چای و قهوه ساز، مبلمان زیبا، حمام لوکس و تمیز با محصولات ارایشی بهداشتی معروف، سشوار، حوله، خدمات 24 ساعته اتاق برای مسافران تور استانبول اردیبهشت 95 می باشند.

 

 

 

 

هتل دیوان استانبول

هتل دیوان استانبول در منطقه شيشلي در سال 2011 ساخته شد. فاصله این هتل تا ميدان تکسيم فقط 10 دقيقه پیاده می باشد. هتل دیوان استانبول شامل 144 اتاق می باشد که تمامی اتاق ها از دکوراسیون شیک و مدرن برخوردار می باشد و سبک اتاق ها با فرهنگ سنتی ترکیه پیوند خورده است. از ویژگی های خاصی که این هتل را در تور استانبول تابستان 95 از دیگر هتل های استانبول متمایز می کند، امکانات بسيار خوبی است که هتل جهت برگزاري سمينارها و کنفرانس ها ارائه می دهد. از این رو برای گروه های بیزنسی گزینه بسیار مناسبی به شمار می رود . رستوران هتل دیوان استانبول انواع غذا های ترکی و بین المللی را برای میهمانان تور استانبول سرو می کند.

از دیگر امکانات هتل دیوان استانبول می توان به سالن غذا خوری، آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته، امکانات اتاق VIP، ارائه خبرنامه، صرف صبحانه در اتاق، نظافت اتاق، تحویل سریع اتاق،سیستم گرمایشی ، اتاق های ویژه معلواین، تورهای داخلی، کافی شاپ، آسانسور، ریلکسیشن با ماساژ، تبادل ارز، لاندری، باشگاه ورزشی برای گردشگران تور استانبول تعطیلات تابستان 95 ، امکان دریافت بلیط، سونا، امکان برگزاری همایش، خشکشویی، خدمات کپی و ارسال فکس، اتاق های عاری از آلودگی سیگار، اتو کشیدن البسه، مرکز تجارت و کرایه اتومبیل با درخواست مسافران تور استانبول اشاره کرد. 

هتل دیوان استانبول

 



:: برچسب‌ها: هتلهای پنج ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 فروردين 1395 | نظرات ()