نوشته شده توسط : mali

هتل ابجر گرند دبی در 3 کیلومتری مرکز خرید ابوهیل  و نزدیک ایستگاه مترو ابوهیل واقع شده است.دکوراسیون مدرن هتل ابجر دبی بسیار دوست داشتنی و آرامش بخش است و اقامت و استراحت در این هتل خاطرات خوبی را برای مسافران تور دبی ثبت خواهد کرد. تمامی اتاق های این هتل مجهز و بسیار شیک با دکوری شاد و مدرن و تجهیزاتی نظیر تلویزیون و سرویس بهداشتی در خدمت میهمانان خود می باشند.هتل ابجر دبی از نظر بهداشتی بسیار هتل تمیزی است و خدماتی همچون سرویس اتاق همراه با لوازم ارایشی رایگان موجود در حمام و خدمات رفاهی که شامل رستوران های عالی،کافه ۲۴ساعته و سالن بدنسازی است.این هتل به مراکز خریدی چون مرکز خرید الغریر و بوستان بسیار نزدیک می باشد.هتل دارای استخر فضای باز است که امکان شنا برای میهمانان تور دبی خرداد 95 را فراهم کرده است . یکی دیگر از امکانات هتل ابجر داشتن تراس افتاب است که برای میهمانان تور دبی تعطیلات خرداد 95 در نظر گرفته شده است که بتوانند به راحتی از این امکانات استفاده کنند.

 

 

 

 

 

 

هتل هالمارک دبی واقع در منطقه دیره دبی و نزدیک به ایستگاه مترو الرقه و مرکز خرید الغریر یکی از هتلهای چهارستاره و لوکس دبی به شمار می آید.موقعیت هتل هالمارک  دبی بسیار مناسب بوده و به بسیاری از جاذبه های گردشگری تور دبی اردیبهشت 95 ، مراکز تجاری ، بازار طلا و ادویه جات ، آبنمای موزیکال دبی و بازار مینا نزدیک می باشد . معماری و طراحی هتل هالمارک دبی به نحوی بوده تا بتواند با 114 اتاق و سوئیت با بهره مندی از وسایلی زیبا و نور مناسب ، امکاناتی تاپ و به روز ، فضایی رویایی و دلنشین را برای میهمانان تور دبی به وجود بیاورد.امکانات هتل هالمارک دارای امکانات ورزشی و تفریحی سرشار از تحرک وسرزندگی می باشد  که بسیار متنوع و مفرح است . سالن بدنسازی مجهز ، سونا ، ماساژ ، استخر روباز برای کودکان و بزرگسالان ، آرایشگاه ، ترانسفر رفت و برگشت فرودگاهی ، صبحانه در اتاق ، خدمات شستشوی لباس ، مرکز خرید ، صرافی ، خدمات پزشکی ، خدمات کپی و فکس ، کرایه اتومبیل ، خدمات تور و تهیه بلیط ، پذیرش شبانه روزی و بسیاری امکانات رفاهی دیگر در این هتل به گردشگران تور دبی بهار 95 ارائه می شود.

 

 

 



:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره دبی,هتل های دبی , بهترین هتل های دبی , هتل های ارزان دبی , هتل های مجلل دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

 

هتل سینار استانبول

هتل سینار استانبول از جمله هتل های 5 ستاره استانبول به شمار می رود که در مجاورت سواحل دریای مارمارا در یسیلکوی واقع گردیده است هتل سینار در سال 1958 تاسیس شده است و از آن زمان تاکنون به جهت مهمان نوازی، جوی گرم و صمیمی و خدمات عالی شهرت فراوانی پیدا کرده و لحظات خوشی را برای مسافران تور استانبول به ارمغان می آورد. از امتیازات این هتل وجود انواع مختلف رستوران های مدرن، قدیمی و معروف در اطراف هتل می باشد که در این رستوران ها انواع غذاهای بین المللی ، ترکی بی نظیر سرو می شود. در چهلمین سالگرد تاسیس این هتل در سال 1998، اتاق های کنفرانس و همایش این هتل به 8 اتاق ارتقاء پیدا کرد. این هتل تا فرودگاه، مرکز تجارت جهانی و مرکز خرید حدود 5 کیلومتر فاصله دارد.در تور استانبول بهار 95 به این هتل بروید. ساختمان  اصلی هتل سینار دارای 128 اتاق استاندارد است که مساحت آن حدود 28 متر مربع می باشد. اتاق های با تخت های کویین، رو به دریا و اتاق های دو تخته، رو به باغ می باشند که مناسب با سلیقه میهمانان تور استانبول انتخاب می شوند. تمامی اتاق ها مجهز به به تلفن مستقیم، اینترنت کابلی، تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مرکزی، سیستم آلارم، بالکن، حمام، دستشویی، سشوار، مینی بار و ... در تور استانبول 95 می باشند.

از امکانات هتل سینار استانبول در تور لحظه آخری استانبول می توان به باشگاه بدنسازی، زمین تنیس، استخر، تراس، صبحانه در اتاق، خدمات فکس و کپی، لاندری، فضای سبز، صندوق امانات، آسانسور، لاندری، اتوکشی ، اینترنت پرسرعت و ... اشاره کرد

هتل سینار استانبول



:: برچسب‌ها: هتل سینار استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل دارک هیل استانبول در 15 کیلومتری فرودگاه اتاتورک و منطقه لاله لی در قلب استانبول قسمت قدیمی و تاریخی واقع شده است و هم چنین تعدادی از آثار باستانی شهر از جمله مسجد کبود سلطان احمد در چند دقیقه ای هتل قرار دارد.این هتل با چشم انداز دریای مارمارا با در بر گرفتن معماری دور های بیزانس و عثمانی مکان زیبایی را برای اقامت مسافرین تور استانبول در بر دارد.هتل دارک هیل دارای یک استخر آب گرم سرپوشیده و باشگاه بدنسازی است. در صورت پرداخت هزینه ی مورد نظر می توانید از امکاناتی مانند سونا, حمام بخار و ماساژ نیز در تور استانبول تابستان 95 استفاده کنید.ساختمان این هتل 8 طبقه است در سال 2005 بازسازی شده و دارای 107 اتاق می باشد که شامل اتاق های تک نفره, دو نفره , سه نفره و سوئیت می باشد.
امکانات هتل دارک هیل در تور استانبول 95  شامل:

تهویه مطبوع در فضا های عمومی, لابی با پذیرش 24 ساعته, صندوق امانات, صرافی, رخت کن,2 اسانسور و هم چنین بار, فروشگاه,اتاق بازی, اتاق تلویزیون, رستوران همراه با تراس بیرونی, تجهیزات کنفرانس و دسترسی به اینترنت, خدمات پزشکی, سرو غذا در اتاق و خشکشویی نیز با پرداخت هزینه ی اضافی در تور استانبول خرداد 95  , خط تلفن مستقیم, تلویزیون ماهواره ای/کابلی, رادیو, تخت خواب کنیگ سایز,سیستم گرمایشی مرکز و گاو صندوق و......

 

 

 

هتل مینا استانبول یکی از هتلهای معروف 4 ستاره استانبول می باشد که در قلب منطقه قدیمی سلطان احمد استانبول قرار دارد. این هتل 46 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، وای فای رایگان، سیستم تهویه و ... می باشد. در رستوران این هتل انواع غذاهای خوشمزه سرو می شود و مسافران تور استانبول می توانند در حین صرف غذا از چشم انداز پانورامایی دریایی مرمر لذت ببرند. کارکنان هتل اطلاعات مفیدی را درباره جاذبه های توریستی این شهر و خدمات کرایه اتومبیل در اختیار مهمانان قرار می دهند. این هتل در نزدیک جاذبه های توریستی ایاصوفیه، مسجد آبی و بازار بزرگ می باشد.

امکانات هتل مینا استانبول در تور لحظه آخری استانبول :

سالن غذا خوری ,امکان برگزاری همایش , کافی شاپ ,تراس, آمادگی پذیرش ۲۴ ساعته,حمام گرم(سونا),تورهای داخلی ,ریلکسیشن با ماساژ ,سیستم گرمایشی ,اجاره ماشین خدمات کپی و ارسال فکس ,صرف صبحانه در اتاق ,اتو کشیدن البسه, مجهز به آسانسور,سیستم تهویه ایر کاندیشنر,صندوق برای نگهداری اشیا گرانقیمت برای گردشگران تور استانبول تعطیلات خرداد 95 و...

 

 



:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره استانبول,هتل های استانبول , بهترین هتل های استانبول , هتل های ارزان استانبول , هتل های مجلل استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

مرکز خرید ترامپ تاورز استانبول در روز 19 ماه آوریل سال 2012 با 175 فروشگاه، رستوران و زمین بازی همگی به مساحت 43600 مترمربع شروع به فعالیت کرده است. ترامپ تاورز استانبول شامل 2 برج متصل به هم است که یکی از آنها اداری/تجاری و دیگری مسکونی است که در آن بیش از 200 واحد مسکونی وجود دارد. این مجموعه در خیابان سیسلی احداث شده است و همانطور که از نام آن پیداست متعلق به میلیاردر معروف آمریکایی دونالد ترامپ می باشد.در تور استانبول در ترامپ تاورز استانبول برخلاف جاهای دیگر با پارک کودکان روبرو نمی شوید، بلکه زمینی به مساحت 9000 متر مربع که به اتاق های بازی که به صورت تیمی و یا انفرادی، ساخت انواع ماکتها و یا دست سازه های خلاق اختصاص داده شده است و کودکان در این مکان در تور استانبول اردیبهشت 95  علاوه بر بازی به تمرین فعالیت‌های تیمی و ساخت وسایل خلاقانه تشویق می شوند. 
برای اولین بار، صفحه نمایش تئاتر و سینمای مخصوص کودکان در مرکز تجاری ترامپ تاورز استانبول طراحی شده است که گنجایش 600 کودک را دارد و زمینی به مساحت 3300 متر مربع فقط به ورزش تناسب اندام برای گردشگران تور استانبول خرداد 95  اختصاص داده شده است.

 

 

 

مرکز خرید توریم استانبول واقع در منطقه اسن پورت استانبول در سال ۲۰۰۸ شروع به ساخت و در پاییز ۲۰۱۰ توسط نمایندگان دولت ، از جمله رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه افتتاح شد.این مرکز خرید دارای بزرگترین مرکز تفریحی ترکیه است که با سرمایه گذاری بالغ بر۲۰ میلیون یورو  ساخته شده است.  این مرکز خرید دارای برج گردشی لوناپارک به ارتفاع ۲۷ متر است .

در تور استانبول بهار 95 حتما از اینجا خرید کنید.

در مرکزخرید توریم استانبول ، در تمام فصول سال ، اسنو پارک یا پارک برفی با تمام امکانات برای ورزشهای زمستانی از جمله اسکی ، صعود به کوه (داغ دیرمانیشی) ،۳ سکوی پرتاب به ارتفاع ۷۰ متر (اسنوپارک پارکورو) و مرکز آموزش اسکی و مرکز بازیهای برفی وجود دارد . این مرکز خرید بیش از ۱ میلیون بازدیدکننده در هر ماه در تور استانبول تعطیلات بهار 95 دارد و در حدود ۲۰۰۰ شغل ایجاد کرده است. مرکز خرید توریم همچنین دارای پارکینگ ، اینترنت بی سیم ، اتاق پزشکی ، آمبولانس ، اتاق کودک  و فضای باز برای فعالیت های فرهنگی و هنری و سرگرمی می باشد.

 

 



:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,مراکز خرید استانبول, بهترین مراکز خرید استانبول , مراکز خرید ارزان استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

شهربازی دریم ورلد خارج از شهر واقع شده و به بخش  های دریم ورلد پلازا ، باغ رویایی سرزمین خیالی و سرزمین ماجرا تقسیم شده است. پلازا در بخش ورودی این شهربازی قرار دارد فروشگاهها و ساختمانهای رنگارنگ با اشکال مختلف را در همه جای آن درتور تایلند 95  میتوان دید و خلاصه جایی شبیه به دیزنی لند آمریکاست. باغ رویایی علاوه بر طبیعت سرسبز و زیبا ، دریاچه بزرگی نیز دارد. سرزمین خیالی نیز طرح هایی از قصه های جن و پری و سرگرمی های متنوع برای مسافران تور لحظه آخری تایلند  دارد.شهر بازی دریم ورلد با انواع بازی ها و سرگرمی های بسیار،یکی از مکان های تفریحی دیدنی تور تایلند است که لحظات شادی را برای کودکان فراهم می کند.

 

نمایی از شهربازی دریم ورلد

 

نمایی از شهربازی دریم ورلد

 

 

یکی دیگر از دیدنیهای بانکوک که مورد توجه گردشگران تور تایلند می باشد،پارک لامپيني بانکوک تایلند است. این پارک فضاي باز بزرگي است که سابقا متعلق به راماي ششم بوده و امروز به پارکي عمومي تبديل شده است. فضای سر سبز این پارک و وجود استراحتگاه برای گردشگران تور تایلند بهار 95  هم چنین امکان قایق سواری و دیگر امکانات موجب شده که این پارک به یکی از مراکز تفریحی بانکوک تبدیل شود. در این پارک دو چرخه سواری در طول روز بین ساعات 10 تا 15 مجاز است و ممنوعیت سیگار کشیدن در کل پارک در تور تایلند خرداد 95  وجود دارد.

 

در مرکز شهر بانکوک تایلند باغ وحش دوزيت بانکوک واقع شده است و بيش از 1000 پرنده 2000  حيوان و را در خود جاي داده است. گونه هاي مختلفي از پرندگان نيز در قسمتي ديگر از اين باغ وحش که به جزيره پرندگان معروف است نگهداري مي شوند. زرافه، کرگدن، فيل، تمساح، ببر، کانگورو، پنگوئن، گورخر، ميمون، اسب آبي و خرس از جمله حيواناتي هستند که در اين باغ وحش برای تماشای مسافران تور تایلند خرداد 95 وجود دارند.رستوران هايي هم که غذاي تايلندي سرو مي کنند در اطراف اين درياچه واقع شده اند.سرگرمي هاي ديگري مانند فيل سواري، شوي تغذيه حيوانات و قايق سواري بر روي درياچه واقع شده در وسط اين باغ وحش، برای مسافران تور لحظه آخری تایلند  وجود دارند.

 

باغ وحش دوزیت در بانکوک

 



:: برچسب‌ها: اماکن تفریحی در بانکوک تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 142
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

جاذبه های گردشگری تایلند

 

 

ساحل هات جمتین در پاتایا تایلند در واقع ساحلی است به طول 6 کیلومتر که در بالای پاتایا قرار گرفته است و هم چنین مورد توجه بسیاری از موج سواران و ورزشکاران آبی در تور تایلند می باشد.  این ساحل به نسبت از ساحل پاتایا آرام تر و ساکت تر می باشد و برای شما سکوت را به ارمغان خواهد آورد، هم چنین گفتنی است علاوه بر آرامش این ساحل، می توانید در تور تایلند اردیبهشت 95  به دیدن هتل ها و دیگر مکان های این منطقه بروید که آن ها هم محلی برای آسایش و استراحت بسیاری از مسافران تور تایلند در طول ساحل خواهند بود.

 

 

 

ساحل ناکولا در پاتایا تایلند یکی از سواحل معروف پاتایا می باشد که در این ساحل کمتر رستوران ها، هتل ها و استراحتگاه یافت می شود و این ویژگی آن را بسیار صلح آمیز و آرام کرده است. ساحل Naklua یک محل مناسب در تور تایلند خرداد 95 برای لذت بردن از غذاهای دریایی تازه برای ناهار، بازدید از پارک های محلی ، وفروشگاه هایی در بازار شب با قیمت های محلی است. ساحل Naklua مکانی ایده آل برای قدم زدن در کنار ساحل در طول روز برای مسافران تور تایلند بهار 95 است.

 

ساحل ناکولا در پاتایا تایلند

 

 

در تور تایلند تابستان 95 دیدار از این خانه را فراموش نکنید.

خانه باستانی یکی از دیدنی های ساموئی می باشد که در سمت راست جاده ی 4170 و چند کیلومتر بعد از دهکده ی Huathanon واقع شده است .این خانه یکی از قدیمی ترین و دیدنی ترین خانه های به جای مانده از تمدن تاریخی جنوب شرق آسیا است و بزرگترین آثار تاریخی سامویی می باشد .این مکان سالانه گردشگران زیادی را در تور تایلند تعطیلات تابستان 95 به خود جلب کرده است چون با اینکه قدیمی است ولی تازگی خودش را به همراه دارد و تخریب نشده است.این خانه حدود 150 سال پیش ساخته شد و تمام قسمت های مختلف آن بدون استفاده از هیچ گونه میخ به هم وصل شده اند.

 

خانه باستانی در ساموئی تایلند

 



:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری تایلند,دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل نخلستان دبی 

هتل نخلستان دبی با امتیاز ۵ ستاره در چند قدمی از ساحل نیلگون خلیج فارس و در نزدیکترین مکان به مراکز خرید امارات و مجتمع تجاری ابن بطوطه و مراکز تفریحی دبی قرار دارد به طوری که تنها ۲۰ دقیقه از هرکدام از این مراکز فاصله دارد. این هتل شعبه‌ای از مجموعه هتل‌ اپارتمان‌های اوئسیس بیچ‌ تاور می باشد.وجود ساحل اختصاصی در این هتل آن را به یکی از هتل های خاص دبی تبدیل کرده یکی از امتیازات سواحل اختصاصی داشتن امنیت وآرامش است که در سواحل باز و عمومی وجود ندارد.دو رستوران متفاوت در این هتل وجود دارد که رستوران معروف وایت ارکید یکی از آنها است به دلیل استقبال بی نظیر از این رستوران، برای غذا خوردن در این رستوران باید از چند روز قبل میز رزرو کنید.هتل نخلستان دبی نامش را از باغ های سرسبز نخل که هتل را چون نگینی در برگرفته اقتباس کرده نسیم ملایمی که از سمت دریا به نخلستان می وزد محیطی پر از آرامش و سکوت را برای گردشگران آفر تور دبی فراهم می کند.این هتل با دارا بودن ۲۰۸ اتاق انتخاب مناسبی برای خانواده ها و گردشگران تور دبی است.اتاق ها امکانات رفاهی بسیار خوبی دارند. داشتن حمام اختصاصی و بالکن از امتیازات ویژه اتاق هاست که می توانید در هر لحظه که اراده کنید از بالکن اتاق تان از تماشای مناظر زیبای دریا و نخلستان لذت ببرید.مسافران تور لحظه آخری دبی که در سفر هم دست از ورزش کردن بر نمی دارند می توانند از سالن ورزشی هتل استفاده کنند یا از استخر، سونا و جکوزی هتل برای رفع خستگی  و رسیدن به شادابی و طراوت بهره ببرند. همچنین انواع ماساژهای سوئدی،تایلندی و بالیایی در هتل نخلستان دبی انجام می شود.

هتل سام ور دبی

هتل 4 ستاره سام ور (Somewhere) در کنار مرکز خرید سیتی سنتر دیره واقع شده و در چند قدمی ایستگاه متروی سیتی سنتر قرار دارد که امکان رفت و آمد آسان را برای گردشگران تور دبی بهار 95 فراهم می سازد. هتل 106 اتاق دارد که اتاق ها دارای امکانات تلویزیون، سیستم تهویه، وسایل مجهز آشپزخانه، حمام  ... هستند. اتاق ها چشم انداز زیبایی از شهر دارند. فاصله دبی تا موزه دبی 3/2 کیلومتر، تا فرودگاه بین المللی دبی 8 دقیقه رانندگی، تا دبی مال 8 کیلومتر و تا مرکز نمایشگاهی و کنوانسیون بین المللی 4/8 کیلومتر است. امکانات این هتل شامل استخر سر باز، باشگاه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، خانه داری روزانه، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، روزنامه، اتاق خانوادگی، آسانسور، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان می باشد .

هتل ناسیما رویال دبی

هتل 5 ستاره ناسیما رویال با یک موقعیت مکانی خوب در خیابان شیخ زاید قرار دارد. این هتل 471 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات اینترنت بیسیم پر سرعت، تلویزیون ال سی دی، حمام بزرگ و ... می باشد. گردشکران تور دبی خرداد 95 می توانند از امکانات نظیر استخر سرباز با چشم انداز ساحل جمیرا، باشگاه با کلیه خدمات و اسپا لذت ببرند. این هتل 4 رستوران آسیایی و بین المللی دارد که غذاهای خوشمزه در آنها سرو می شود. هتل در نزدیکی دبی مال و ساحل جمیرا است و فقط 5 دقیقه رانندگی با آنها فاصله دارد. همچنین فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 15 دقیقه رانندگی است .امکانات این هتل شامل استخر سر باز، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، کتابخانه، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(رایگان)، ترانسفر فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، عابر بانک، نگهداری از کودکان، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، واکس، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، سویت ماه عسل، روزنامه، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، اتاق خانوادگی، آسانسور .

 

 



:: برچسب‌ها: ارزان ترین هتل های دبی, اقامت در هتل های دبی, رزرو هتل های دبی, مجلل ترین هتل های دبی, هتل های دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

مسجد ایا صوفیه استانبول ترکیه

این مسجد به خاطر معماری شگفت انگیز، نماهای باشکوه داخلی و اهمیت تاریخی اش گردشگران تور ترکیه بهار 95 را به شهر استانبول جذب می کند. بین سال های 532 و 537 ساختمان آن به مدت هزار سال کلیسا بود. سپس از سال 1453 تا 1934 که تبدیل به موزه شود، مسجد بود. می توانید از این مسجد در محله سلطان احمد، در روزهای سه شنبه تا یکشنبه از ساعت 09:30 تا 04:30 دیدن کنید. ورودی آن 13 دلار آمریکا است. اگر به بناهای تاریخی علاقه مند هستید حتما با تور ترکیه اردیبهشت 95 همراه شوید .

 

 


معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه

یکی از عجایب هفتگانه جهان معبد آرتمیس می باشد که یک معبد یونانی است و لقب الهه آرتمیس را به خود اختصاص داده است این بنا در شهر افسوس قرار گرفته است. این معبد سه بار مورد بازسازی قرار گرفت ولی در نهایت در سال 401 به صورت کامل ویران گردید. معبد آرتمیس در سال 550 قبل از میلاد ساخته شده بود و به عنوان زیباترین بنای روی زمین شناخته می شد. این معبد زیر بنای چهارگوش دارد و از مرمر ساخته شده است، قیمت تور ترکیه دارای پلکان مرمری است که برای اتصال طبقه همکف به بالکن‌های بزرگ و بلند ساخته شده بود. در کل این بنا از ۱۲۷ ستون با ارتفاع 20 متر تشکیل شده است. ستون ها با سرستونهای ایونی و کناره‌های کنده کاری شده جلوه خاصی به معبد می دهند. همچنین بسیاری از آثار هنری در داخل این معبد نهفته شده بود. اگرچه این معبد رو به ویرانی رفته اما هنوز هم گردشگران در تور ترکیه بهار 95 می توانند از باقی مانده های این بنای تاریخی و زیبا دیدن نمایند.

عکس زیر مدلی از معبد آرتمیس کوش آداسی در پارک مینیاترک در استانبول می باشد

معبد آرتمیس کوش آداسی ترکیه


مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه

مسجد سلیمانیه استانبول جزو مساجد جامع شهر استانبول به حساب می آید ، این مسجد توسط معمار زبردست ، سنیان که از معروف ترین معماران آن زمان بوده در سال 1550 تا 1557 ، به دستوربزرگترین ، ثروتمندترین و قدرتمندترین سلطان عثمانی، سلیمان اول ساخته شده است و چهارمین مسجد اشرافی استانبول لقب گرفت. سنیان این مسجد را نیز همانند دیگر ساخته هایش به سبکی از ترکیب شیوه معماری اسلامی و بیزانسی ساخته است . تور لحظه آخری ترکیهاین مسجد از چهار مناره یا گل دسته دارد که در سنت عثمانی ها ، نماد مساجدی بود که به دستور شاهان احداث می گردید. آرامگاه او نیز در این مسجد است که به انتخاب خودش بوده و شاید یکی از دلایلش این بود که می‌دانست این مسجد جایی خواهد شد كه نامش را بیشتر جاودان می‌كند . آرامگاه او دقیقا بیرون باغ مسجد و نزدیك ساختمان مدرسه واقع شده است. اگر در تور ترکیه بهار 95 از این مکان زیبا بازدید کردید و پله‌های نگارخانه در ضلع شمال‌شرقی، روبروی شاخ طلایی، در هنگام بازدیدتان باز بودند، حتماً بالا بروید و از تراس، شاهد یكی از قشنگ ترین مناظر باشید

 این مسجد شامل ساختمان هایی نظیر مدرسه ، کتابخانه ، حمام ، کاروانسرا ، بیمارستان و آشپزخانه عمومی بوده است. در قسمت داخلی مسجد محراب و منبری از سنگ قرمز کنده کاری شده و پنجره‌ها به شیشه های رنگی مزین است. آرامگاه سلیمان و همسرش خرم سلطان در باغ های این مجموعه، نزدیك دیوارهای ضلع جنوب شرقی، قرار دارد كه كاشیكاری‌های بسیار زیبایی دارند. هر ساله تعداد زیادی از گردشگران تور ترکیه اردیبهشت 95 برای بازدید از این مسجد تاریخی و عظیم و همچنین این مقبره ها ، به این مکان مراجعه می کنند .

 مسجد سلیمانیه استانبول ترکیه


پارک متانیک استانبول ترکیه

این پارک در منطقه بایرام اغلو استانبول  قرار گرفته است و از مکانهای تفریحی و دیدنی استانبول به شمار می آید پارک متانیک تا مرکز شهر استانبول 38 کیلومتر نیز فاصله دارد این پارک گیاهان متنوع و پرندگان گوناگونی دارد.تور لحظه آخری ترکیه

 

تور ترکیه از مشهد

تور ترکیه از شیراز

تور ارزان ترکیه

 



:: برچسب‌ها: آفرتور ترکیه, تور ترکیه, تور ترکیه اردیبهشت 95, تور ترکیه خرداد 95, قیمت تور ترکیه, نرخ ویژه تور ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل دایما بیز آنتالیا ترکیه

این هتل یکی از هتل های 5 ستاره و لوکس در آنتالیا می باشد که دارای بهترین امکانات روز هتل داری می باشد که حتی در بعضی از اتاق های هتل وان آب داغ جدا با تجهیزات لازم موجود می باشد.از امکانات عمومی هتل برای گردشگران تور ترکیه می توان اتاق ماساژ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، استخر سرباز و سر پوشیده، ورزش های آبی ،خدمات نگه داری از کودک ، زمین های بازی مثل پینگ پنگ و تنیس و پرتاب دارت و گلف ، دوچرخه سواری ، سالن زیبایی و . . . اشاره کرد.شما مسافران تور ترکیه می توانید با رزرو این هتل سفری خوب را تجربه کنید و همچنین قابل ذکر است که برای خرید سوغاتی دیگر جای نگرانی نیست ، گردشگران تور لحظه آخری ترکیه می توانید از فروشگاه این هتل خرید کنید.


هتل سانتا ماریا کوش آداسی ترکیه

هتل 4 ستاره سانتا ماریا در کنار دریا ساخته شده و دارای ساحل اختصاصی و پارک آبی می باشد. این هتل 168 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات ماهواره، تلویزیون، سیستم تهویه، یخچال، حمام و بالکن با چشم انداز باغ و اسخر می باشند. در رستوران این هتل صبحانه، ناهار و شام به شیوه بوفه سرو می شود. فاصله هتل تا مرکز شهر کوش آداسی 5 کیلومتر و تا فرودگاه ادنان 65 کیلومتر است. مسافران تور ترکیه اردیبهشت 95 می توانند در این هتل اقامت راحتی داشته باشند.

امکانات هتل سانتا ماریا کوش آداسی

زمین تنیس،پینگ پونگ، دارت، پارک آبی، سونا، باشگاه، اسپا، ماساژ، حمام ترکی، ساحل اختصاصی، زمین بازی، باشگاه کودکان، تفریحات عصرگاهی، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، اتوکشی، اتاق جلسه، مرکز بیزنس، فکس، کپی، سالن زیبایی، فروشگاه، اتاق وی آی پی، اتاق خانوادگی، آسانسور، سیستم ایمنی، پارکینگ رایگان، وای فای رایگان


هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه در منطقه بلک آنتالیا در سال 2006 ميلادي افتتاح گردیده است.  این هتل آنتالیا ترکیه شامل 469 اتاق و ویلای شیک و لوکس می باشد. اکثر اتاق های هتل آدم و حوا آنتالیا 64 متر مربع ساخته شده است. این هتل تا مركز شهر آنتاليا 45 کیلومتر و تا فرودگاه 35 کیلومتر فاصله دارد.

از امکانات هتل آدم و حوا آنتالیا می توان به رستوران با غذاهای متنوع و لذیذ , سرویس شبانه روزی ,  استخر رو باز و سرپوشیده  , پارک تفریحی آبی , پرستار ویژه کودکان , کافی نت , سالن تنیس روی میز , فروشگاه که میهمانان تور آفر ترکیه بتوانند مایحتاج روزانه و سوغاتی تهیه نمایند ، سینما , جکوزی ,اتاق ماساژ , حمام سنتی ترکی و حمام بخار , آرایشگاه , سالن بیلیارد , ایروبیک و ساحل ویژه هتل اشاره کرد.

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه

هتل آدم و حوا آنتالیا ترکیه


هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی از جمله هتل های پنج ستاره کوش آداسی به شمار می رود این هتل در ساحل لانگ در 15 کیلومتری مرکز کوش آداسی واقع شده است و از بهترین ساحل های شنی برخوردار می باشد. هتل گرند بلیش کوش آداسی دارای 178 اتاق شیک می باشد. تمامی اتاق ها مجهز به فرش، ال سی دی 32 اینچ، تلفن، مینی بار، سشوار و … می باشد. مسافران تور ترکیه بهار 95 می توانند در این هتل لوکس و مجلل اقامتی خوب و رویایی را تجربه نمایند.

 از امکانات هتل گرند بلیش کوش آداسی می توان به دکتر 24 ساعته، بار، استخر کودکان، دیسکو، باغ، باشگاه، اتاق ویژه معلولین، استخر سر وشیده، لاندری، ماساژ، کلوب شبانه، روم سرویس، سونا، تنیس، ورزش های آبی، اینترنت وای فای برای میهمانان تور ترکیه بهار 95 ، زمین بازی کودکان، مرکز فیتنس، اتاق بازی، آرایشگاه، ساحل شنی، چشم انداز دریا، آبگرم، حمام ترکی، استخر، اتاق های پاک، بالکن و … اشاره کرد.

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

هتل گرند بلیش کوش آداسی ترکیه

 

 



:: برچسب‌ها: اقامت در هتل های ترکیه, بهترین هتل های ترکیه, رزرو هتل های ترکیه, مجلل ترین هتل های ترکیه, نرخ هتل های ترکیه, هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : mali

هتل سی وی کی پارک استانبول ترکیه

هتل سی وی کی پارک استانبول CVK Park Bosphorus Hotel Istanbul جز هتل های ۵ ستاره استانبول است.هتل سی وی کی پارک بسفر استانبول یک انتخاب عالی برای اقامت در استانبول است. این هتل ۵ ستاره تا فرودگاه ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. با اقامت در این هتل به راحتی می توانید به دیدنی ها و جاذبه های شهر استانبولدسترسی داشته باشید.در مرکز استانبول اقامت کنید. ساختمان این هتل که در مرکز شهر استانبول واقع شده در اکتبر ۲۰۱۳ ساخته شده است. هتل سی وی کی پارک استانبول تا میدان تقسیم ۱۵۰ متر فاصله دارد. هتل دکوراسیون داخلی شیکی دارد و دارای ۲ استخر در فضای باز و یک اسپای مجهز به مساحت ۸۵۰۰ متر می باشد که گردشگران تور ترکیه خرداد 95 هتل می توانند از سونا و جکوزی و حمام ترکی آن استفاده کنند.تور ترکیه بهار 95 اتاق های لوکس هتل دارای تلویزیون ال سی دی و سرویس اینترنت و کتری برقی و قهوه ساز هستند و مشرف به شهر و یا باغ می باشند. صبحانه در رستوران اصلی هتل سی وی کی پارک استانبول ، به صورت بوفه سرو می شود و رستوران برای دو وعده دیگر منوی باز دارد. در لابی هتل یک لژ است که انواع کیک و شیرینی تازه و بستنی خوشمزه در آن سرو می شود. در تراس Hezarfen می توانید در حالی که از نوشیدنی تان لذت می برید مناظر بسفر را هم تماشا کنید. خیابان استقلال دارای رستوران و کافه و بار و فروشگاه های مختلفی است و تا هتل ۴۰۰ متر فاصله دارد. کاخ Dolmabahce تا هتل ۵ دقیقه و فرودگاه بین المللی آتاتورک تا هتل ۳۰ دقیقه فاصله دارد. هتل دارای پارکینگ هم می باشد که برای استفاده از آن باید هزینه اضافه پرداخت کرد. منطقه بی اغلو یک انتخاب عالی برای گردشگران تور ترکیه تیر 95 است که به غذا و خرید علاقه دارند. کارکنان هتل می توانند به زبان شما صحبت کنند.

 

هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا ترکیه

هتل های 5 ستاره در شهر آنتالیا می باشد که اتاق های آن مجهز به بهترین امکانات روز دنیا است . هتل دارای اماکن عمومی زیبا و شیک است که میهمانان می توانند از آنها استفاده کنند . امکانات هتل که برای مسافرانتور ترکیه خرداد 95 فراهم شده است می توان به سونا و جکوزی ، استخر ، حمام ترکی ، اتاق بازی ، صرافی ، اتاق جلسه ، آرایشگاه ، پارک کودک ، کافی شاپ ، رستوران ، پارکینگ اختصاصی هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا، فضای سبز ، نمازخانه، سالن ورزشی ، صندق امانات ، کافی نت ، چایخانه و . . . اشاره کرد .علاقه مندان به بازی های کامپیوتری می توانند در اتاق های مخصوص برای گردشگران تور ترکیه تیر 95 به تفریح و بازی بپردازند. قابل ذکر است که که زمین های ورزشی برای بازی تنیس و بیلیارد نیز در این هتل در نظر گرفته شده است که در اختیار میهمانان قرار میگیرد.افرادی که در این هتل اقامت دارند می توانند فعالیت هایی نظیر اسکواش ، پینگ پنگ ، پرتاب دارت ، موج سواری ، قایق رانی با کانو را داشته باشند و سفری به یاد ماندنی را با تور ترکیه در هتل وو توپکاپی پالاس آنتالیا تجربه کنند.تور ترکیه بهار 95

 

 

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی ترکیه

 هتل لابراندا افسوس پرینسس در ساحل اختصاصی خود در سلکوک وقع شده و 352 اتاق ارائه می دهد که اتاق ها مجهز به امکانات بالکن، ماهواره، تلویزیون، میی بار هستند و بعضی از اتاق ها نیز چشم انداز زیبایی از دریای اژه دارند. این هتل 6 رستوران دارد که در رستوران "آگورا تاورن " موسیقی زنده ترکی نواخته می شود و در رستوران "پسکاتوری" ماهی و غذاهای دریایی سرو می شود. مهمانان تور ترکیه تیر 95 می توانند برای ریلکسیشن به باشگاه این هتل مراجعه کنند که در آنجا سونا، حمام ترکی و ماساژ ارائه می شود. در ساحل اختصاصی این هتل انواع ورزش های آبی مثل موج سواری و شیرجه انجام می شود. فاصله هتل تا شهر باستانی افسوس 15 دقیقه رانندگی است.امکانات هتل شامل :استخر سر باز، باغ، تراس، زمین تنیس، اسکی، پینگ پونگ، موج سواری، دارت، شیرجه، اسب سواری، مینی گلف، ورزش های آبی، سونا، باشگاه، ماساژ، حمام ترکی، استخر سرپوشیده، زمین بازی، رستوران، پذیرش 24 ساعته، اتاق جلسه، سالن زیبایی، فروشگاه خرید سوغاتی، سیستم ایمنی، آسانسور، سیستم گرمایشی، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان.تور ترکیه خرداد 95

 



:: برچسب‌ها: هتل های ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,رزرو هتل خای ترکیه,ارزان ترین هتل های ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 ارديبهشت 1395 | نظرات ()